Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen budget houd me er toch niet aan. We stoppen als ik denk nu wordt het te gek.

Budgetten lopen bij mij altijd uit; we gaan het wel zien. Zal zoals altijd wel weer te gek worden, maarja, maar 1x per jaar he :bonk:

ik ga er altijd overheen.. volgens mij in de freakacties begin dit jaar al flink voorbesteld
nu even wachten wat voor nieuwe producten we nog krijgen en wat ik wil...

Maar sinds ik gewoon echt aan het werk ben en geen student meer ben...sja..
sindsdien heb ik er echt geld voor :)

Budget loopt tot nu toe ieder jaar op.
Op dit moment ongeveer €700 besteed,maar komt waarschijnlijk nog wel wat bij:p

Ik let eerlijk gezegt niet meer op een echt budget, zoals een paar reacties hierboven ik ga kijken wat ik echt mooi vind, maar als ik een bedrag moet noemen zit ik altijd rond de 1000/1100 ongeveer.

sta nu de laatste 3 jaar op 300 euro, met flink wat korting is het mij gelukt om rond dat bedrag wel een avond redelijk zoet te zijn. Gok dat het dit jaar precies hetzelfde zal zijn.

Mijn budget ligt dit jaar rond de 1000-1100. Vorig jaar lag die wat hoger maar nu sinds kort verkering dus effe wat rustiger aan doen :)

Budget ligt meestal rond de 200 euro, maar ga er de laatste dagen altijd nog wat overheen. Gelukkig vier ik vaak met vrienden en familie die ook genoeg moois halen. Dit jaar ga ik verhuizen, dus ik vrees dat mijn budget nog lager gaat worden.

Ene kant jammer van het lage bedrag, aan de andere kant maakt het het bestelproces spannender. Ik wil zeker zijn van kwaliteit.. thank God for VWC :p

Laatst bewerkt:
Daar ligt altijd de leukste uitdaging. Ook al heb je een lager bedrag, dan toch lekker speuren naar de freakacties waar je zoveel mogelijk waar krijgt voor je beperkte budget. Sleep je er dan iets moois binnen voor weinig geld, geeft dat altijd wel een kick:D

Ik heb eigenlijk nooit een budget. Verschilt per jaar. Heb tot nu toe bijna alles in de eerste 2 maanden van dit jaar besteld. Weet niet eens hoeveel het is. Maar met een kleintje op op komst gaat de vrouw toch wel beetje strenger zijn.

Heb dit jaar ook alweer flink gebruik gemaakt van de freakacties vaste prik bij Patrick sinds vorig jaar bij Dennis en ook dit jaar,wat mij prima bevalt zijn 2 topwinkels met superservice en ook nog bij Gerrit(Mega Vuurwerk) nog voorbesteld dus heb niet echt budget we zien t wel ik haal wat ik mooi vind maar dat is voor een ieder verschillend t belangrijkste is voor een ieder dat ie een mooie oudjaarsdag beleeft qua hoeveelheid maakt me niet uit plezier staat voorop.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan