elburgersc
VWC lid
Idd daar draait het om en of de een nu 1000e te besteden heeft en een ander 250 of 150e dat maakt niet uit als we maar een topdag/avond hebben, lekker kunnen genieten en heelhuids uit de strijd komen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het gaat niet om het bedrag he mannen, het gaat om het plezier wat je er mee bereikt. We doen hier alsof 250 euro weinig geld is, maar vind dat het een leuk bedrag is waar je met een beetje creativiteit een leuke collectie van kunt samen stellen.
De mensen met grotere collecties/budgetten zijn meestal de gene die al een vaste baan hebben. Dan kun je veel makkelijker een groter budget bij elkaar sparen.
Maar nogmaals, het gaat om het plezier.
41 losse cakes?? Dat is een groot project man! Mooi om te zien! Hoe lang ben je bezig om 41 cakes aan elkaar te verbinden tot een show?
Ongeveer 500 euro. Maar als ik bij minder denk dat het genoeg is dan stop ik eerder.
hahaha....totdat je het virus weer te pakken hebt....
Als de laaste shop open gaat, dan bestel ik daar nog voor 150 eu, Dat + wat ik nu al heb besteld komt neer op 1002 euro.