Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar al de actie van de 3 boxen tijdens de Zena Trohpy meegepakt. Denk dat er alleen nog wat klein vuurwerk bij komt om de avond door te komen en nog een stuk of 10 goede cakes. Lekker het kleine waarderen deze jaarwisseling! :)

Budget heb ik niet. Hoop alleen nooit teveel haha. De vrouw vind het ook niet zie leuk dus die krijgt altijd 2x de helft te horen. Heb totaal ong 150 besteld bij outlet haulerwijk. Komt nog iets van ong 6 tientjes bij uit Duitsland. En dan het geen wat ik uit de winkel zelf mee kan nemen

Tot nu toe voor 250 besteld aan kleine freak aanbiedingen ik wacht nu tot mijn lokale favorite winkels open gaan en dan komt er nog 1 grote bestelling van zon 600/700 en vervolgens zoals de laatste jaren altijd is geweest allemaal kleine bestlinngen bij verschillende winkels op de verschillende dagen
Dus de 28 het serieuse spul ophalen en dan de 29e en 30e lekker rondtuffen voor de single shots een tiental verschillende rotjes etc etc gewoon om overal even langs te gaan en lekker verschillend spul voor de vooravond

Geen budget en ieder jaar vliegt er meer uit. Volgend jaar toch maar eens gaan werken met een budget en kijken of dat werkt.

Budget gaat voor het 2e jaar zakken, komt waarschijnlijk door de maat waar ik het mee koop. Hij verlaagt zijn budget en ik doe daar dan aan mee.. € 400,- uitgegeven momenteel..

Ik heb iets van 500e uitgegeven wat ik meeeer dan genoeg vind. Een rib uit mn lijf maar ja...kriebels moeten gekrabd. Komen nog wat fonteintjes e.d. bij. Volgend jaar vast zelfde.

Ik had een budget maar ben daar ruim het dubbele overheen gegaan. Zal er dit jaar extra van genieten iig. :rolleyes::D

Voor volgend jaar ga ik het anders doen, een vast bedrag op een lege rekening en als die leeg is, dan houd het op. Zo dwing ik mezelf nog iets meer om een keuze te maken en blij te zijn met wat er is.

Ik had een budget maar ben daar ruim het dubbele overheen gegaan. Zal er dit jaar extra van genieten iig. :rolleyes::D

Voor volgend jaar ga ik het anders doen, een vast bedrag op een lege rekening en als die leeg is, dan houd het op. Zo dwing ik mezelf nog iets meer om een keuze te maken en blij te zijn met wat er is.

Ik had als buget aan het begin van het jaar 500. Maar als je er eenmaal overheen gaat is het niet meer te overzien:bonk:

Ik heb dit jaar voor t eerst geen budget opgelegd, ik heb gewoon een lijst gemaakt wat ik allemaal wil en daar bestel ik steeds iets van, alleen word de lijst steeds een beetje langer :bonk: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan