Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt mijn 550 nog reuze mee als ik dat zo hoor.
Ik zit op 18,24 per 500 gram :-)
Adviesprijs (wat mij eigenlijk helemaal niks zegt) 1030.

9 dozen, met bij elkaar 34 cakes, komt neer op 16,18 euro per cake
en als je het optelt is het in ehhh...
in 13 minuten is het weg......
42,31 euro per minuut...

misschien volgend jaar toch maar weer wat minder....

Laatst bewerkt:
Mijn budget staat niet echt vast. Ik heb gewoon zo mijn "basisbehoeften" om de dag goed mee door te komen, dat betekent een grote berg thunderkings, een paar pijlenpaketten, een grote cake/project voor 24:00 en dan nog wat losse cakes voor in de avond. Ik kijk hoeveel ik dus realistisch nodig heb (bijvoorbeeld 500 thunderkings, 40 pijlen, 8 goedkope cakes, 3 grote cakes/een box en nog wat diversen als stinger bees), dan denk ik na over hoeveel dit realistisch gezien gaat kosten, dat is mijn budget.
Dat is dan vaak te hoog voor mij :") Gelukkig heb ik de groep mensen met wie ik de jaarwisseling vier, ik adviseer hen, wat eigenlijk betekend dat ik hun geld uitgeef, want ze doen altijd wat ik aanraad :")

Genoeg om er een echt scheiding van te krijgen als mijn vrouw het totaal bedrag zou weten, genoeg om met het gezin luxe op vakantie te gaan, genoeg om 4 maanden m'n hypotheek te betalen......
Maar ook genoeg om 8 uur lang helemaal van kiet te gaan:wink:

Genoeg om er een echt scheiding van te krijgen als mijn vrouw het totaal bedrag zou weten, genoeg om met het gezin luxe op vakantie te gaan, genoeg om 4 maanden m'n hypotheek te betalen......
Maar ook genoeg om 8 uur lang helemaal van kiet te gaan:wink:

Zo... dat is een heule hoop dus.....

Ik hou wel van eerlijk, en in een positieve bui dacht ik in het weekend, laat ik eens eerlijk zeggen wat ik uitgegeven heb..... Maar dat viel niet goed....
Inderdaad meteen begon ze over dat we ook een weekendje weg hadden gekund, etc.

Toen ben ik maar over make-up, kleding, tasjes, etc begonnen, en ik rook niet, auto's geef ik niks om, etc.
Maar het hielp niet echt. Heeft een dag geduurd.......

Laatst bewerkt:
Ik kijk hoeveel ik dus realistisch nodig heb (bijvoorbeeld 500 thunderkings, 40 pijlen, 8 goedkope cakes, 3 grote cakes/een box en nog wat diversen als stinger bees), dan denk ik na over hoeveel dit realistisch gezien gaat kosten, dat is mijn budget.
Dat is dan vaak te hoog voor mij :") Gelukkig heb ik de groep mensen met wie ik de jaarwisseling vier, ik adviseer hen, wat eigenlijk betekend dat ik hun geld uitgeef, want ze doen altijd wat ik aanraad :")

Zo'n 150 a 200 euro dus. Zo deed ik het ook heel lang. En idd mensen in de straat adviseren met wat je zelf mooi vindt. Dit jaar kon ik me niet inhouden.

Mijn eigen budget is dit jaar tussen de €150 en €200. Daarnaast vieren we al jaren lang oud&nieuw met een vaste vrienden ploeg die allen ook per persoon 100€ inleggen. Totaal budget is ongeveer €750. Een familielid heeft een eigen vuurwerkwinkel, dat scheelt ons natuurlijk heel veel geld! Daarnaast komt er dit jaar ook nog een echte freak met zijn eigen vuurwerk bij ons aanschuiven die voor zo'n €500,- zelf de lucht in schiet. Dit jaar vieren we meteen de housewarming bij ons maat, ben benieuwd wat de eerste indruk van de nieuwe buren zal zijn;)

Ik hou wel van eerlijk, en in een positieve bui dacht ik in het weekend, laat ik eens eerlijk zeggen wat ik uitgegeven heb..... Maar dat viel niet goed....
Goede raad voor de volgende keer,er zijn UITZONDERINGEN op eerlijk wezen en het vertellen,dit is er 1 van :D
Argumenten over de vrouw die vaak "nutteloos" nieuwe kleren/schoenen/tasjes koopt wordt ook als geen rechtsgeldig voorbeeld gezien door de vrouw,maar daar ben je zelf nu ook achter :p

Ik ben in de "gelukkige" omstandigheid dat ik geen vrouw of vriendin meer heb al een hele poos,dus ik kan die vergissing ook nooit meer maken :bye:

Ben de tel kwijt geraakt :rolleyes:
Maar zit op 61 losse cakes varierend van 5 tot 40
en 16 boxen totaal varierend van 20 tot 175.

Ook nog een leuke toevoeging gekregen afgelopen weekend na een catering in intratuin hendrik ido ambacht.
Samen met mn maat wezen cateren voor 10 gelukkige mensen die een diner in de intratuin konden winnen.
De eigenaar liet ons allerlei films zien en was net als wij erg enthousiast over vuurwerk, dus ff de bunkers mogen bezoeken. en bij het uitbetaalgedeelte vroeg hij of we in vuurwerk uitbetaald wilden krijgen , volmondig ja uiteraard dus we gaan nog maar een six best possible ophalen en een v master de 28e:bonk:

mijn budget dit jaar ligt rond de €1000 waarvan ik zelf 500/600 betaal. De overige 400 wordt gepot door al mijn vrienden (mannetje of 15) die het leuk vinden als ik er een mooie show van maak.

Zo... dat is een heule hoop dus.....

Inderdaad meteen begon ze over dat we ook een weekendje weg hadden gekund, etc.

Toen ben ik maar over make-up, kleding, tasjes, etc begonnen, en ik rook niet, auto's geef ik niks om, etc.

Al mijn hobby's zijn duur, maken herrie en over het algemeen niet interessant voor de vrouwtjes.
Maar werk me een slag in de rondte, ga nooit met of op vakantie (vrouw lief wel met vriendinnen en kids)
Ik begrijp ook wel dat ze het te gek vind maar ik kan er gewoon niets aan doen het zit al 35 jaar in m'n systeem, die ene magische dag.....daar leef ik maanden lang naartoe je hebt maar 8 uur in een heel jaar.
En dat gevoel dat je misschien net niet genoeg hebt....vreselijk gewoon.

(of ben ik de enigste:rolleyes:)

1650 al uitgegeven. En dan wil je wat goedkope duitse cakes erbij... eigenlijk geen budget meer. Ik hoop onder 2000 te blijven. Je gaat zo makkelijk over iedere grens heen..

Al mijn hobby's zijn duur, maken herrie en over het algemeen niet interessant voor de vrouwtjes.
Maar werk me een slag in de rondte, ga nooit met of op vakantie (vrouw lief wel met vriendinnen en kids)
Ik begrijp ook wel dat ze het te gek vind maar ik kan er gewoon niets aan doen het zit al 35 jaar in m'n systeem, die ene magische dag.....daar leef ik maanden lang naartoe je hebt maar 8 uur in een heel jaar.
En dat gevoel dat je misschien net niet genoeg hebt....vreselijk gewoon.

(of ben ik de enigste:rolleyes:)
Nee hoor je bent de enigste niet hier is nog iemand die precies hetzelfde denkt...

1650 al uitgegeven. En dan wil je wat goedkope duitse cakes erbij... eigenlijk geen budget meer. Ik hoop onder 2000 te blijven. Je gaat zo makkelijk over iedere grens heen..

En dan is er nu opeens weer Funke binnen bij Zena. Zo verleidelijk. Zou zo graag een Supernaut I erbij hebben. Die vind ik zo heftig mooi!

Maar budget is al ruimschoots overschreden. Mijn eerdere opgave hier is alweer verouderd. Er is alweer een bestelling gedaan. Het is te verleidelijk.

Hopelijk is er volgend jaar weer Funke te koop. Misschien wel in NL dan. Dan komt er zeker Funke hier.
En hopelijk lezen andere producenten ook hoe Funke ontvangen wordt, en passen ze hun bakken aan.
Funke is niet goedkoop, maar je krijgt wel heeeel veel waar voor je geld. En die bakken duren ook niet te kort.

nee hoor,
loop ook al richting de 30 en word nog elk jaar meer.
maar heb wel geluk dat mijn vrouw het zelf ook mooi vind en heel goed begrijpt wat het voor mij doet die 1e bewuste dag:D

Mijn budget neemt elk jaar met een paar tuentjes toe, heb tot nu toe €230 uitgegeven. Daar komt hoogstwaarschijnlijk nog iets van €50 bij (mn pa haalt zelfs niks, maar geeft me rond kerst altijd wel iets om voor hem bij de losse verkoop te halen XD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan