Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd daar draait het om en of de een nu 1000e te besteden heeft en een ander 250 of 150e dat maakt niet uit als we maar een topdag/avond hebben, lekker kunnen genieten en heelhuids uit de strijd komen!

Het gaat niet om het bedrag he mannen, het gaat om het plezier wat je er mee bereikt. We doen hier alsof 250 euro weinig geld is, maar vind dat het een leuk bedrag is waar je met een beetje creativiteit een leuke collectie van kunt samen stellen.
De mensen met grotere collecties/budgetten zijn meestal de gene die al een vaste baan hebben. Dan kun je veel makkelijker een groter budget bij elkaar sparen.

Maar nogmaals, het gaat om het plezier.

Helemaal mee eens! De afgelopen jaren stond mijn vuurwerkhobby op een laag pitje en haalde dus amper wat in huis. Ik heb er echt niet minder plezier van gehad!

Zo'n 150 euro! Klein budget, vorig jaar iets meer uitgegeven, maar zoals hierboven eerder opgemerkt kun je met een kleiner budget ook veel lol hebben! En het is een uitdaging om zoveel mogelijk uit je geld te halen!

Zit nu rond de 800/900 euro, maar als je het hele jaar door besteld doet het ook niet zoveel pijn! Leuk die vroege vogel acties!😁

41 losse cakes?? Dat is een groot project man! Mooi om te zien! Hoe lang ben je bezig om 41 cakes aan elkaar te verbinden tot een show?

Voor 41 losse cakes zijn wij wel een middagje zoet.
Het showtje van 75 cakes kost al snel een dag voorbereiding.
Alles bestaat uit componenten, 2- 3- of 4-delig, en op straat worden deze met elkaar verbonden.
Filmpjes zullen volgen in januari.
Een goeie tip, als je de mogelijkheid hebt, koop dan het hele jaar door verspreidt, voel je minder dan alles in 1 keer kopen.

Ik heb geen budget. Ik koop wat ik leuk vind en waarmee ik een deel van de avond kan vullen. Gelukkig heb ik die luxe.
Uiteindelijke uitgave verschilt elk jaar.
Varieert van 500 tot 900.
Ben een jaar fors over de 1000 gegaan maar toen had ik gewoon teveel.

Mijn budget ligt dit jaar tussen de 1000-1100 euro. Heb een mankement met de auto, die staat dus bij de garage. Hopelijk valt de rekening niet heel hoog uit.

We zullen zien:)

Wij bestellen altijd rond de zo'n €2500-a €3000 maar hebben dan voor €5000 ongeveer aan waarde.
Grote klanten = leuke korting

Ben geen opschepper ofso maar het is ons lust en ons leven xD samen met me broertje leggen wij ongeveer €150 de man per maand neer.

De kortingen krijgen wij voornamelijk omdat we voor vuurwerkwinkel De kanonslag werken.

Maar heel serieus ik geniet van de buren zijn vuurwerk en zo ook weer hun van die van ons.
En Vuurwerk gaat bij ons nog niet zozeer om de 31ste van 18.00 tot 02.00 maar om de belevenis naar die 31ste toe! Er vanaf September mee bezig zijn hoe je alles in elkaar gaat zetten voor je 18.00 21.00 22.00 en de finale om 01.50, Dat is echt het leukste! het nagenieten van je filmppjes Enso! echt geweldig om te doen!

Groetjes Vuurwerkcrew MJB

Laatst bewerkt:
Na jaren (te)veel geld uit te hebben gegeven wordt het nu een rustig oud & nieuw voor mij. Ik denk max 100 euro. Net een huis gekocht en de verbouwing zal wel tegenvallen. Prioriteiten stellen.....helaas

Als de laaste shop open gaat, dan bestel ik daar nog voor 150 eu, Dat + wat ik nu al heb besteld komt neer op 1002 euro.

Update: Zit alweer op de 1054 xD

Laatst bewerkt:
Tot nu toe voor €500 besteld en eigenlijk wel tevreden met mijn bestelling. Maar als er echt nog een leuke aanbieding voorbij komt ben ik niet te beroerd om die mee te pakken :p

Zit nu op +/- 700,- en zal ergens rond de 1500,- uitkomen denk ik zo.
Maar ik zie net zo goed lijsten van 150 200 euro waar ik me ook goed mee zou kunnen vermaken.
Juist door het feit dat je een vaste baan hebt kan je de grote (dure) klappers kopen, maar voor mezelf merk ik wel dat het kleine leuke spul er bij inschiet omdat je er gewoonweg geen tijd voor hebt(of vrij maakt)

zit nu op al 500+ , maar eigenlijk maakt het uit hoeveel je had, ik heb eigenlijk net zoveel lol gehad in de jaren dat ik 100-120 max haalde.. dat was zeker niet minder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan