Wat is jouw budget dit jaar?

Wegens prijverhogingen duurder uit ach voel er niks van. 3 bestellingen de 1e 730 das voor mij zelf hou van mooie grote cakes, kids ook iets duurder uit normaal 350 mogen ze nu 401,- dan voor de zaak was 650 dit jaar 797,00

Al met al zoals het nu lijkt kom ik op 1229,- precies uit.

Hier ben ik een klein beetje overheen gegaan door de freakmiddag in Groningen dus nu al met al 1296euro, maar ik heb alles wat ik wou hebben en heb een nieuwe baan en word weer oom dus had ik weer 2 smoezen om meer vuurwerk te halen:p

Hier ben ik een klein beetje overheen gegaan door de freakmiddag in Groningen dus nu al met al 1296euro, maar ik heb alles wat ik wou hebben en heb een nieuwe baan en word weer oom dus had ik weer 2 smoezen om meer vuurwerk te halen:p

dan moet je het ind iets groter vieren ja.
Snappen ze wel

Ik wou het eigenlijk niet weten maar heb het toch even opgeteld en kom op 1131,77. Maar als ik de normale prijzen bij elkaar optel wat je er nu voor betaald kom ik op 2371,66 dus kan ik niet anders zeggen dan dat ik het heel netjes gedaan heb. Nu komt het mooiste van alles ik krijg zonet te horen dat ik de afgelopen 8 maanden 1144,- te weinig heb gekregen aan salaris en dat krijg ik deze maand nog. :handsup::handsup:

Jongens wat een bedragen komen er hier voorbij, ik vind de mijne a te hoog en dat is een fractie van wat ik hier voorbij zie komen.

Jongens wat een bedragen komen er hier voorbij, ik vind de mijne a te hoog en dat is een fractie van wat ik hier voorbij zie komen.

Het gaat erom dat je plezier aan hebt ongeacht hoeveel je hebt:wink:

@lawinebom idd na dat iets meer uitleg heb gegeven wel:p

Het gaat erom dat je plezier aan hebt ongeacht hoeveel je hebt:wink:

@lawinebom idd na dat iets meer uitleg heb gegeven wel:p

neem het er nu ook van volgend jaar een huis dan kan het niet meer je gunt me dit laatste pleziertje wel toch gelukkig doet ze het haha

Ik wou het eigenlijk niet weten maar heb het toch even opgeteld en kom op 1131,77. Maar als ik de normale prijzen bij elkaar optel wat je er nu voor betaald kom ik op 2371,66 dus kan ik niet anders zeggen dan dat ik het heel netjes gedaan heb. Nu komt het mooiste van alles ik krijg zonet te horen dat ik de afgelopen 8 maanden 1144,- te weinig heb gekregen aan salaris en dat krijg ik deze maand nog. :handsup::handsup:

Bliksem heb jij ff mazzel. Mooi man..

nou ik had toch echt me zelf belooft rond de +-300 a +-350 te blijven uiterlijk:frusty:
kom ik als nog uit op 550euro auwwww:bonk::bonk::cry:
toch zeg ik blijft een traditie!!!
ohh en voor de mensen (die denken dat ik zou opscheppen) beleef het straks in de collectie topic
!!!

Herkenbare tik jammer genoeg hier het budget ook op dacht rond 200 te blijven. Maar zit al weer op 3xx Achja maar 1 cijfer verschil :P

helaas dit jaar ook een budget ivm kope van nieuwe huis

maar heb toch wat leuke dingen kunnen kopen voor 250,-

Back
Bovenaan