Wat is jouw budget dit jaar?

ben inclusief een lading cat 1 vuurwerk en vuurwerk voor men schoonbroertje 2000 kwijt.
en nog zon 1000 voor men 10cue steppers en overig spul.

Mijn budget was 350 euro dit jaar...

Echter door het aanhoudende gezeur om een vuurwerkverbod, heb ik het budget wat opgerekt en ben ik totaal uitgekomen op 900,- euro, hiermee heb ik hopelijk de lokale vuurwerk dealers een hart onder de riem gestoken. :-)

Ik heb echt nog nooit zoveel uitgegeven aan vuurwerk...
Maar dit jaar wel een paar dikke cakeboxen gekocht en veel 500 grammers.

Dit jaar zo'n €300, dat is €50 meer dan vorig jaar. Al met al genoeg moois voor te krijgen.

Budget is heel wat anders dan uitgegeven. Haha budget was 200. Het uitgegeven. :shocked: Toch wat meer. maar ach ja heb een baas die beter betaald dan afgelopen jaren. En vier het met meerdere mensen dus wou het toch op pijl houden. En niet persé veel gekocht. Maar wel wat ik mooi vind. Waarvan ik op o.a de demo van orthen dacht. Dit wil ik.

Doe het samen met een maatje in principe. Hebben 1 show van 650, 325 p.p daarbuiten ook nog een redelijk mooie collectie denk dat we allebei op de 1200 ongeveer zitten. Dit jaar geen cakeboxen wel aardig wat bekende 500 grammers dus na 12e vol gas stoken :P

Mijn budget ligt dit jaar zo rond de 550 euro.
Is best wat maar toch vervelend als je familie er op neer kijkt en het belachelijk vind dat ik zoveel uit geef.
Heb er zelf hard voor gewerkt.

Mijn budget lag op €200 maar door geluk om wat prijsvragen te winnen zit ik nu op €500. Echt geluk gehad.

Mijn budget voor dit jaar was 500. Nog op kunnen rekken naar 740 :p en met de 2 prijzen die ik gewonnen heb zit ik op de 950 ong.

Meer dan tevreden.

Budget zat op 500 ongeveer, is toch nog +- 750 geworden en vuurwerk gewonnen twv 315 euro!

Jij gaat lekker tekeer denk ik met oud en nieuw!

Haha en niet alleen met oud en nieuw:bonk: hahahaha
Nee heb Detonation box + Hallucinator + Tante rikie's kruittuintje gewonnen en dan nog 750 euro NL grij. Ook nog 24 reno's halen en nog een big momma in de losse verkoop dus dat komt goed!!

Ik begin rond Oktober met vroege vogel en freak bla bla kortingen (je kent ze wel) en daarna koop ik wanneer er een leuke actie voorbij komt. meestal rond de €750.
Vorig jaar geen O&N kunnen vieren dus mocht ik van mijzelf wat meer besteden, zit nu op €920.

Budget was 500,-
De bestellingen bij elkaar zijn zo'n 480,-
Zitten wel veel kortings acties bij, werkelijke bedrag ligt dus stuk hoger.
Tijdens de verkoop zal er vast nog wat bij komen, tot max 550 ongeveer...

:) :)

Heb me tijdens de voorverkoop netjes op de 300 euro gehouden.

Zal nog wel een klein beetje bijkomen als ik het ophaal :D

Budget was 400-500 euro. Is uiteindelijk tussen de 500 en 600 uitgekomen. Denk niet dat er nog wat bijkomt, tenzij het heel aantrekkelijk is.

Ik heb altijd wel een budget in mijn hoofd,maar 9 van de 10 keer is dat bij voorbaat kansloos.Door middel van vroege vogel acties,ritje België en spul uit Polen is het dit jaar wat hoger uitgevallen.
Hoeveel?Ik tel dat niet bij elkaar op,om schrik bij mijzelf te voorkomen :D.
Ik hoef er niks voor te laten en het is maar 1 keer per jaar Oud en Nieuw.

Back
Bovenaan