Wat is jouw budget dit jaar?

Tot nog toe voor €675 gehaald bij haokan en zena. Zal nog iets bijkomen bij de plaatselijke cafferata dealer

120-140. Vorig jaar tegen de 300 denk ik. Dit jaar niet naar België geweest namelijk dus alleen Nederlands spul

het gaat niet om je budget het gaat erom of je een top oud en nieuw heb van 10 euro kan je net zoveel genieten als 1000 euro

Zo'n 20 jaar geleden had ik echt de grootste lol voor zo'n.. 10-25 gulden :)
Nu kan ik nog steeds genieten van het afsteken van een paar happiness potjes maar toch zijn de grote showboxen van de laatste paar jaar wel echt een aanvulling op het genieten geworden :rolleyes: Maar heb inderdaad wel het idee dat er op een gegeven moment een plafond aan zit.. Denk dat menig freak meer geniet van van een beperkt budget de 'beste' cakes bij elkaar sprokkelen bij een stuk of 5 verschillende adressen dan dat ze overal alle 500 grammers op de bestellijst 10x mee zouden kunnen nemen.. Ook al klinkt het idee best leuk :p

Halverwege dit jaar met mijn vriendin af gesproken om het tussen de 600 a 650 te houden.
Deze week, na veel overleg, heb ik het op kunnen schroeven naar € 800 :D

Of doe gewoon wat ik doe:de waarheid verdraaien.
Dan ligt er een berg vuurwerk waar j u tegen zegt en dan zeg ik mwah eurotje of 300:bonk:

Tegen mensen die het geen reet aangaat zeg ik altijd de prijs die iedereen ervoor moet betalen tijdens de drie verkoopdagen... Dan staan ze gek te kijken als er voor ruim 3000 euro aan vuurwerk staat.

Had dit jaar een stuk minder budget. Waar op zich niets mis mee is. Maar door een kleine financiële meevaller is mijn budget toch weer wat groter geworden. Waar op zich ook niets mis mee is.:D

Het was 500, toen werd het 600, nu is het al over de 700.. (edit, *kuch, 800) Goed, vrienden en familie doen ook mee, maar het grootste deel van het budget komt uit eigen zak.

Maar goed, ik heb zeker 10 jaar (sinds vorig jaar dan) geen vuurwerk afgestoken, dan mag het, plus is het financieel geen probleem (enkel dat onderbuik gevoel dat je in een paar kwartier flappen met geld verbrand). Vorig jaar een bescheiden 350 euro aan vuurwerk gekocht, dat vond ik eigenlijk al enorm veel.

Achja, 2015 is geen al te best jaar geweest, dus dan maar goed knallend (al ontbreekt knalvuurwerk) 2016 in!

Laatst bewerkt:
Waar ik ieder jaar weer last van heb: ik begin met een bestelling van rond de 300 euro en dan denk ik: meer ga ik niet kopen, zo is het genoeg. En dan zie ik weer ergens iets moois voorbij komen en dan denk ik: dat kan er nog wel bij. En zo gaat het maar door. Dan geef je jezelf toch het gevoel dat je niet té veel uitgeeft, omdat het totale bedrag verdeeld is over meerdere bestellingen. Je houdt jezelf eigenlijk een beetje voor de gek. Meer mensen die daar last van hebben? :p

Ieder jaar weer verschillend, tot mijn 20e altijd €250 a €300. Toen ik ging werken tussen de 5 a €600.
2011/2012 een financieel zwaar jaar gehad maar kon het niet laten om iets te kopen dus toch nog €80 gekocht toen.
Daarna weer 5 a €600 en vorig jaar een heel goed jaar gehad, was toen €1700.
Nu zal het weer normaal tegen de €8/900 zijn. Is in mn hoofd iig te verantwoorden.

tja dat is weer een behoorlijk bedrag 700 euro zit nou denk ik.
Ook me laatste jaar zo hoog volgend jaar een huis dus nog 1 keer en dan mAAR goed.

Back
Bovenaan