Wat is jouw budget dit jaar?

Zoals al eerder gezegd is gaat het niet om je budget maar om het plezier dat je er mee beleefd!
Zelf heb ik dit jaar een uitschieter naar €550 omdat ik er dit jaar ff het geld voor heb. Andere jaren kwam ik nog niet eens boven de €200 uit of zat ik rond de €100 en ik heb er altijd van genoten!

Vorig jaar liep het een beetje uit de hand en ging het over de 1000, dit was te veel want ik had voor ongeveer 250 euro aan vuurwerk over.
dit jaar voor ongeveer 500 a 600 erbij dus zo n 750 euro.
ik zeg er wel bij dat ik elk jaar in januari naar olen ga en daar voor 200 euro voor 400 euro aan vuurwerk steel.

eerlijk gezegt weet ik niet wat ik uitgegeven heb wil het liever ook niet weten dus ga het ook niet optellen. Heb over het hele jaar bestellingen gedaan. Denk zelf ergens tussen de 1000 en de 1500.

Ik heb echt nog geen idee. Ga denk ik geen budget vaststellen. Ook werk ik misschien in een vuurwerkwinkel waar ik dan gratis / goedkoper vuurwerk regel... :) Kortom: We zien wel!

Het is ieder jaar weer een probleem.
Het probleem om het eens RUSTAAAHHHGG aan te doen.
Elke jaar faal ik daar weer bij :-(
Het is gewoon een soort ziekte ofzo haha.
Alles maar kopen wat je graag wil hebben en wat leuks is !
Een budget stellen heeft dan ook geen nut meer.

R.I.P. Me zo geliefde centjes ❤️

Halverwege dit jaar met mijn vriendin af gesproken om het tussen de 600 a 650 te houden.
Deze week, na veel overleg, heb ik het op kunnen schroeven naar € 800 :D

Had begroot op een euro of 500, maar door wat meevallers wordt het waarschijnlijk een euro of 800/900.

tot nu toe € 350 komt waarschijnlijk nog 100 euro bij
Ligt er een beetje aan of mijn auto niet te veel kuren heeft XD. Heeft namelijk een controle.

Back
Bovenaan