Pauperzooi
VWC lid
Wou eigenlijk minder dan vorig jaar besteden maar ik zit er nu al overheen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Afhankelijk welk filmpje @Koala nu weer deelt… de FOMO raakt me hard.Een budget is er om te overschrijden. Als je denkt dat je klaar bent, wordt je weer lekker gemaakt met filmpjes van nieuwe producten.
die hebben ook een online site en daar valt al even met korting te bestellen hoor,dus ik zie het probleem nietpap vuurwerk kan ik dit jaar vergeten, hun prijzen stijgen enorm 6 december.

Punt 1,je neus groeitNu zegt mn gevoel dat het beter is ermee te stoppen en daar gaan we dus maar even naar luisteren.
En ohja, maandag nog even naar België met mn broertje. Uiteraard koopt hij alleen wat en is t voor mij alleen sfeer proeven![]()

ruimte genoeg voor nog een koprol toch..IK had nooit een budget maar als ik bij de 4 cijfers kwam vond ik het wel mooi. Dit jaar mede doordat er een verbod komt maar ook al uitgaven vroeg in het jaar niet zo op mijn budget gelet. Tot je alles gaat optellen en dan schrik je wel. Laten we zeggen dat mn normale budget inmiddels bijna 3 koprollen maakt
Precies, op naar de 2000 en vervolgens 2500!Lekker man, je hebt nog ongeveer 2 maanden te gaan! Je komt er wel![]()

Welke regio?+- 2000 dit jaar, en een beetje twijfel of dat niet veeeeel te veel is. Zoekt iemand nog een stookmaat? Hehe
Helaas is de dekening waarmee betaald wordt wel uitgekoprold nuruimte genoeg voor nog een koprol toch..

Deventer!Welke regio?![]()
Ligt eraan. Heb je alleen maar cakes gekocht dan ga je je denk ik op den duur wel irriteren dat je moet stoken om het stoken. Maar 20 compounds op een avond krijg je wel op+- 2000 dit jaar, en een beetje twijfel of dat niet veeeeel te veel is. Zoekt iemand nog een stookmaat? Hehe

Zo blijf je lenig!..IK had nooit een budget maar als ik bij de 4 cijfers kwam vond ik het wel mooi. Dit jaar mede doordat er een verbod komt maar ook al uitgaven vroeg in het jaar niet zo op mijn budget gelet. Tot je alles gaat optellen en dan schrik je wel. Laten we zeggen dat mn normale budget inmiddels bijna 3 koprollen maakt

Dat is weer is wat anders dan een paar keer een koproldan val je wellicht 3x achterover![]()