Wat is jouw budget dit jaar ?

pap vuurwerk kan ik dit jaar vergeten, hun prijzen stijgen enorm 6 december.
die hebben ook een online site en daar valt al even met korting te bestellen hoor,dus ik zie het probleem niet :confused:
Nu zegt mn gevoel dat het beter is ermee te stoppen en daar gaan we dus maar even naar luisteren.

En ohja, maandag nog even naar België met mn broertje. Uiteraard koopt hij alleen wat en is t voor mij alleen sfeer proeven :yes:
Punt 1,je neus groeit
Punt 2 ,dan is er nog heel veel leuk spul voor 50% v/d oorspronkelijke prijs daar te vinden,dus ik wens je broertje suc6 met de hand op de knip te houden :d

IK had nooit een budget maar als ik bij de 4 cijfers kwam vond ik het wel mooi. Dit jaar mede doordat er een verbod komt maar ook al uitgaven vroeg in het jaar niet zo op mijn budget gelet. Tot je alles gaat optellen en dan schrik je wel. Laten we zeggen dat mn normale budget inmiddels bijna 3 koprollen maakt

+- 2000 dit jaar, en een beetje twijfel of dat niet veeeeel te veel is. Zoekt iemand nog een stookmaat? Hehe
Ligt eraan. Heb je alleen maar cakes gekocht dan ga je je denk ik op den duur wel irriteren dat je moet stoken om het stoken. Maar 20 compounds op een avond krijg je wel op :)

IK had nooit een budget maar als ik bij de 4 cijfers kwam vond ik het wel mooi. Dit jaar mede doordat er een verbod komt maar ook al uitgaven vroeg in het jaar niet zo op mijn budget gelet. Tot je alles gaat optellen en dan schrik je wel. Laten we zeggen dat mn normale budget inmiddels bijna 3 koprollen maakt
Zo blijf je lenig!..
Hier hetzelfde verhaal. De schrik wordt denk ik pas het grootst als alles opgehaald is, dan val je wellicht 3x achterover :rolleyes:

Back
Bovenaan