Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu ben ik ook benieuwd wat je te vieren hebtIk zit dit jaar rond de 9.5k euro + 2.5k gratis vuurwerk erbij.
Dus ik kan een 12k de lucht in knallen. Heb ook wat te vieren dus daarom ook een aardig bedrag
Maar ik ben ook pas in november begonnen met bestellen. Volgend jaar begin ik veel eerder door betere deals te scoren.
Nu ben ik ook benieuwd wat je te vieren hebt![]()
Misschien wel... Ik kijk ff hoe het loopt12k nou nou en je gaat het ook filmen hoop ik?
Ja het is een hele lijst idd. Hij staat bij de topic lijstjes maar die moet ik nog even updaten binnenkort."Een aardig bedrag" lees ik in post #180, wát een collectie heb je dan zeg!
Zelf hou ik 500 aan, maar ik werk ook bij de plaatselijke dealer waar ik in vuurwerk uitbetaald krijg. Maar dat hoort natuurlijk niet bij het budget![]()
1 ding is zeker de buren hebben een leuke dag! Bedrijf verkocht altijd vieren! Gefeliciteerd.Misschien wel... Ik kijk ff hoe het loopt
Ja het is een hele lijst idd. Hij staat bij de topic lijstjes maar die moet ik nog even updaten binnenkort.
T gaat niet om de hoeveelheid en meedoen, t gaat erom dat je geniet van wat je hebt!! Of t nou 50,- is of 5000,- iedereen geniet op een andere manier...Uiteindelijk 3 bestellingen gedaan van totaal 320 euro. Voor mijn doen een flink bedrag maar in dit topic doe ik niet mee zie ik al...
Budget zegt niks, als je er maar van genietUiteindelijk 3 bestellingen gedaan van totaal 320 euro. Voor mijn doen een flink bedrag maar in dit topic doe ik niet mee zie ik al...
Als jij er maar van geniet toch. Dat is het allerbelangrijkste of je nou 50 euro uitgeeft of 12k. Zoals de heren hierboven ook al aangeven.Uiteindelijk 3 bestellingen gedaan van totaal 320 euro. Voor mijn doen een flink bedrag maar in dit topic doe ik niet mee zie ik al...
Uiteindelijk nu gestopt op €2350,- en meer dan tevreden met de collectie, heel misschien nog de Dreamchaser of Sydney Sunrise kopen maar ik betwijfel het, voor de rest koop ik niks meerBudget €2000, al eerder opgeschroeft van €1500.. zit nu al op €1800 en ben van plan om ook echt niet hoger dan €2k te gaan zitten.
Moet vooral nog klein spul halen en het liefst ook nog ROTP en wat dierencakes in m'n collectie knallen
Oh en Riakeo outburst wil ik stiekem ook nog![]()