Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit dit jaar rond de 9.5k euro + 2.5k gratis vuurwerk erbij.

Dus ik kan een 12k de lucht in knallen :bye: . Heb ook wat te vieren dus daarom ook een aardig bedrag :cool:

Maar ik ben ook pas in november begonnen met bestellen. Volgend jaar begin ik veel eerder door betere deals te scoren.
Nu ben ik ook benieuwd wat je te vieren hebt 😎

"Een aardig bedrag" lees ik in post #180, wát een collectie heb je dan zeg!

Zelf hou ik 500 aan, maar ik werk ook bij de plaatselijke dealer waar ik in vuurwerk uitbetaald krijg. Maar dat hoort natuurlijk niet bij het budget 😁

12k nou nou en je gaat het ook filmen hoop ik?
Misschien wel... Ik kijk ff hoe het loopt ;-)

"Een aardig bedrag" lees ik in post #180, wát een collectie heb je dan zeg!

Zelf hou ik 500 aan, maar ik werk ook bij de plaatselijke dealer waar ik in vuurwerk uitbetaald krijg. Maar dat hoort natuurlijk niet bij het budget 😁
Ja het is een hele lijst idd. Hij staat bij de topic lijstjes maar die moet ik nog even updaten binnenkort.

Uiteindelijk 3 bestellingen gedaan van totaal 320 euro. Voor mijn doen een flink bedrag maar in dit topic doe ik niet mee zie ik al...
Als jij er maar van geniet toch. Dat is het allerbelangrijkste of je nou 50 euro uitgeeft of 12k. Zoals de heren hierboven ook al aangeven.

Zal je eerlijk verklappen vaak met een minder budget geniet je er veel meer van dan. Maak je ook veel bewustere keuzes.

Zelf heb ik nooit een budget. Ik koop wat ik leuk vind, alleen loopt dat vaak uit de hand 🤣. Heb alle bestellingen voor dit jaar nog niet durven optellen. En misschien doe ik dat ook gewoon niet, kan ik er ook niet van schrikken.

Laatst bewerkt:
met minder budget maakt het ook leuker om lijstjes te maken. Ik zag er vroeger altijd wel een uitdaging in om voor een bepaald bedrag een complete collectie bij elkaar te krijgen. Vooral toen je nog alles mocht(vuurpijlen knalspul en zo) dan was het voor mij echt wel keuzes maken. Vaak 1 sierpakket met pijlen.. 1 los pijlen pakket. 1 grote box/cake en de rest aanvullen met klein spul. Zo maakte ik altijd mijn lijstje en daar kon ik dan ook wel uren mee bezig zijn.

Jaa hoewel ik me er pas sinds december mee bezig hou (decembernoob, bestaat dat nog? :p ) heb ik wel flink wat tijd besteed aan mn lijstje. Geen 13/12 cakes en ook geen cakes die op elkaar lijken.

Denk dat ik wel wat moois heb samen gesteld (zie ook het lijstjes topic).

Misschien haal ik met t afhalen nog wel iets extras mee, wie zal het zeggen.

Budget €2000, al eerder opgeschroeft van €1500.. zit nu al op €1800 en ben van plan om ook echt niet hoger dan €2k te gaan zitten.

Moet vooral nog klein spul halen en het liefst ook nog ROTP en wat dierencakes in m'n collectie knallen🫣🫣

Oh en Riakeo outburst wil ik stiekem ook nog 🫣🤣
Uiteindelijk nu gestopt op €2350,- en meer dan tevreden met de collectie, heel misschien nog de Dreamchaser of Sydney Sunrise kopen maar ik betwijfel het, voor de rest koop ik niks meer🥸

Ik had gemikt op 400 (dat denkt mn vrouw nog steeds), maar zit inmiddels op 650 :shy: 🫣
Maar daarvan blijft ook wat staan voor volgend jaar, praat ik het voor mezelf goed...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan