Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook totaal geen ruggengraat zit nu op 2000. Het is ook weer meer als afgelopen jaren. Ga denk nog wat losse cakes bestellen die in kooi geleverd worden. En die bewaar ik voor het jaar erop.

Tja, de enige ruggengraat die de mensen in dit topic nog hebben is die van de meerdere ruggen die ze aan vuurwerk hebben uitgegeven. 😆

Eddy.
Nou Eddy,dat telt zeker niet voor iedereen ;)
Heb net is even zitten rekenen,nu ik vind dat t klaar is en aan meerdere ruggen kom ik niet.
1116,50 is het grand totaal,dat is voor mij tot nu toe de grootste uitgave ooit aan vuurwerk,maar tegelijk maar net iets meer dan 1 rug 😎😂

Nou Eddy,dat telt zeker niet voor iedereen ;)
Heb net is even zitten rekenen,nu ik vind dat t klaar is en aan meerdere ruggen kom ik niet.
1116,50 is het grand totaal,dat is voor mij tot nu toe de grootste uitgave ooit aan vuurwerk,maar tegelijk maar net iets meer dan 1 rug 😎😂
Ik bedoel alles bij elkaar hè. 😜
Je hebt trouwens maar €7,- meer uitgegeven dan ik, alleen voor mij is het niet mijn grootste uitgave ooit. 🫣

Eddy.

Dat is ook alles bij elkaar.
Ik heb wel veel mazzel gehad met wat artikelen die de deur uit moesten,wat korting op korting gaf,dingen die normaal veel duurder zouden zijn,zijn daardoor meegepakt.
Als ik daarvoor het volle pond zou moeten betalen,dan weet ik niet of ik ze weer zou meepakken 🤔
En dan had het totaalbedrag ook hoger geweest.
Aardige close finish dan met maar 7,- verschil :d

Heb nooit een budget, weet inmiddels wel dat meer niet beter is voor mijn situatie. Ik vier o&n met een grote club mensen en ik ben de enige liefhebber. In de vooravond dus weinig gestook behalve wat klein spul met de kinderen. Alles gaat bij mij om 12 uur de lucht in en dan heb je aan een euro of 800 ruim voldoende. De meeste mensen kunnen het altijd wel waarderen maar na een tijdje, zeker als het slecht weer is, willen de meeste toch weer aan de borrel. Jaren gehad dat iedereen al weer binnen stond en ik in mijn eentje buiten nog stond te stoken. Dat vind ik toch minder gezellig.

Heb nooit een budget, weet inmiddels wel dat meer niet beter is voor mijn situatie. Ik vier o&n met een grote club mensen en ik ben de enige liefhebber. In de vooravond dus weinig gestook behalve wat klein spul met de kinderen. Alles gaat bij mij om 12 uur de lucht in en dan heb je aan een euro of 800 ruim voldoende. De meeste mensen kunnen het altijd wel waarderen maar na een tijdje, zeker als het slecht weer is, willen de meeste toch weer aan de borrel. Jaren gehad dat iedereen al weer binnen stond en ik in mijn eentje buiten nog stond te stoken. Dat vind ik toch minder gezellig.

Ik herken mezelf hier wel in echter is het vrouwtje hoogzwanger de 31e dus die wilt lekker op de bank ploffen ipv nuchter op een feestje bij vrienden staan. Haar motivatie was.. dan kan jij lekker de hele avond knallen. Dus dit jaar neem ik het ervan..

Ik heb me er inmiddels ook bij neergelegd dat de vooravond hier geen bal aan is. Scheelt idd een pak geld als je alleen voor 00:00 koopt :)

Kan niet wachten om al die collecties te zien. 1000+ is wel de nieuwe standaard zo te lezen.
Nieuwe standaard zou ik het niet willen noemen,althans niet in mijn geval.
Het is hier dit jaar door meerdere factoren er gewoon zo van gekomen,dat zegt niks over komend O&N,dat kan afhankelijk van hoe alles hier gaat op allerlei vlakken,wel is heel anders uitpakken,maar dat zie ik dan wel weer.
Overigens zal een collectie overzicht hier pas verschijnen van mijn kant nadat het spul naar de eeuwige kruitvelden is geschoten
Ik vier o&n met een grote club mensen en ik ben de enige liefhebber. In de vooravond dus weinig gestook behalve wat klein spul met de kinderen. Alles gaat bij mij om 12 uur de lucht in en dan heb je aan een euro of 800 ruim voldoende. De meeste mensen kunnen het altijd wel waarderen maar na een tijdje, zeker als het slecht weer is, willen de meeste toch weer aan de borrel. Jaren gehad dat iedereen al weer binnen stond en ik in mijn eentje buiten nog stond te stoken. Dat vind ik toch minder gezellig.

Ik heb wat het dat betreft dan het geluk dat we dit jaar met meerdere liefhebbers zijn,dus alleen het weer zou ervoor kunnen zorgen dat ik evt alleen buiten zou staan.
Bovendien is er nog wat klein spul over van afgelopen jaar,dus in de vooravond kan dat wel gestookt worden om in "the mood"te komen 😎

Dat is ook alles bij elkaar.
Ik heb wel veel mazzel gehad met wat artikelen die de deur uit moesten,wat korting op korting gaf,dingen die normaal veel duurder zouden zijn,zijn daardoor meegepakt.
Als ik daarvoor het volle pond zou moeten betalen,dan weet ik niet of ik ze weer zou meepakken 🤔
En dan had het totaalbedrag ook hoger geweest.
Aardige close finish dan met maar 7,- verschil :d
Ik bedoelde eigenlijk alles bij elkaar van iedereen die in dit topic post. ;)

Inderdaad, mooie close finish! En lang leve kortingsacties! :handsup:

Eddy.

Ik denk dat dit mijn les van dit jaar is/wordt. Ik ben bang dat ik veel te veel heb

Wat snel lont en wat knutsellen,kan je wel van dat "probleem" af helpen hoor 😂 :copper: ;)

Ik bedoelde eigenlijk alles bij elkaar van iedereen die in dit topic post. ;)

Inderdaad, mooie close finish! En lang leve kortingsacties! :handsup:

Eddy.
I know.
En zeker waar,daar zullen WE het steeds meer van moeten hebben om het "leuk" te houden. :thumbup:

Ik denk dat dit mijn les van dit jaar is/wordt. Ik ben bang dat ik veel te veel heb
Aah gewoon lekker van genieten! Komt vast goed. Ik heb van al het vuurwerk genoten, ook nooit het gevoel gehad dat ik teveel had. Maar toen ik vorig jaar cakes van 20-40 piek de lucht in stond te jassen met enkel een mokkende zoon als toeschouwer dacht ik wel, mweh.. zonde eigenlijk. Geen vibe wel veel euro’s haha. Ik loop ook niet warm voor budgetcakes dus ja. Dit jaar maar gewoon de doos fonteinen opstoken in de vooravond :)

Aah gewoon lekker van genieten! Komt vast goed. Ik heb van al het vuurwerk genoten, ook nooit het gevoel gehad dat ik teveel had. Maar toen ik vorig jaar cakes van 20-40 piek de lucht in stond te jassen met enkel een mokkende zoon als toeschouwer dacht ik wel, mweh.. zonde eigenlijk. Geen vibe wel veel euro’s haha. Ik loop ook niet warm voor budgetcakes dus ja. Dit jaar maar gewoon de doos fonteinen opstoken in de vooravond :)
Zo zonde, het samen stoken maak de totale beleving zoveel mooier. Moest er zelf niet aan denken om enkel wat in de nacht te schieten. Hopelijk vind je wat vrienden/buren die met je buiten willen staan.

Zo zonde, het samen stoken maak de totale beleving zoveel mooier. Moest er zelf niet aan denken om enkel wat in de nacht te schieten. Hopelijk vind je wat vrienden/buren die met je buiten willen staan.
Inderdaad, of in ieder geval mensen om je heen die het waarderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan