Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom heb ik niet echt een budget maar voor mij is is genoeg wel echt genoeg. Ik ken redelijk goed mijn eigen grenzen en koop echt simpelweg wat ik mooi vind. De producten die hier op het forum goed beoordeeld worden die neem ik zeker mee in mijn beslissingen tot mijn aankopen. Vaak zijn dat ook wel de juiste :)

Ik dacht zoals voor jarig te eindigen tussen de €700-€800,-. Moet wel zeggen dat ik deze forum toen niet kende. Februari kennis gemaakt met VWC.. nou wat denkje.. zit al op bijna x3 van mn budget van vorig jaar😂😂 ALLEMAAL DOOR JULLIE!!! (Moet wel de schuld kunnen geven aan iemand zodat ik het goed kan praten thuis🤷‍♂️)

Zal ik nu alvast huilend in een hoekje gaan zitten met dat schuld gevoel,of mag ik daar nog een jaartje over nadenken ? 🤔 😂
(is overigens wel een remedie voor,je zelf z.s.m. van dit forum verwijderen,je laten brainwashen,dan knippen ze dit uit je geheugen,en leef je nog lang en gelukkig :d )

Ik dacht zoals voor jarig te eindigen tussen de €700-€800,-. Moet wel zeggen dat ik deze forum toen niet kende. Februari kennis gemaakt met VWC.. nou wat denkje.. zit al op bijna x3 van mn budget van vorig jaar😂😂 ALLEMAAL DOOR JULLIE!!! (Moet wel de schuld kunnen geven aan iemand zodat ik het goed kan praten thuis🤷‍♂️)

Nou das ff lekker ons een beetje de schuld geven!?!
We hebben allemaal thuis al zoveel uit te leggen over budgetjes die al lang overschreden zijn en dan krijgen we die van jou er ook nog bij 🤣🤣

Maar alsnog welkom hiero👍 wordt vast een knaller van een jaarwisseling voor je en waarschijnlijk komt er dan volgend jaar weer meer budget vrij 😏

Nou das ff lekker ons een beetje de schuld geven!?!
We hebben allemaal thuis al zoveel uit te leggen over budgetjes die al lang overschreden zijn en dan krijgen we die van jou er ook nog bij 🤣🤣

Maar alsnog welkom hiero👍 wordt vast een knaller van een jaarwisseling voor je en waarschijnlijk komt er dan volgend jaar weer meer budget vrij 😏
Hahaha! Thnx gap! Komt helemaal goed ik kan niet wachten!!

Jarenlang €500 als budget gehad. Ik hoop dit jaar rond de €400 te eindigen.

Wel denk ik steeds meer na over de kosten. Mijn zoon van 5 heeft een andere fiets nodig. Ding kost €233 in de winkel en hij (en broertje) heeft daar jarenlang plezier van. Zelf wil ik de Color Hypnose aanschaffen voor €229 voor 3 minuten plezier. Nu kijken we voor een 2e hands omdat hij toch regelmatig vallen en het dan zonde is om een nieuwe te kopen.. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat te doen..

Budget was ruim voor de vuurwerkexpert en magnum acties al uit zicht. Ik ben gestopt met tellen en kijk nu of het me waard, en vooral, een te verantwoorden uitgave is. Eigenlijk bevalt me dat meer dan de budgetstress de eerste 8 maanden van het jaar, leerpuntje voor volgend seizoen!

Mijn budget dit jaar is €900,- Het mag een onsje meer zijn maar het blijft ruim onder de €1000,- in ieder geval.

Ongeveer 2/3 van het budget gaat naar mooie cakes en in verhouding dus maar een klein deel naar compounds, waar ik waarschijnlijk maar 2 goeie dikke van ga kopen. Ik heb gewoon meer met cakes, rustig na elkaar afsteken en maximaliseren van de stooktijd. Veel lontjes ontsteken, drankje en oliebol tussendoor. Zo haal ik, denk ik, de meeste “tijd” en voor mij plezier uit mijn budget.

Ik zit nu al iets over mijn budget en ik dacht het is klaar nu. Ik heb 2 piranha's omdat, met de 20% korting van china red kosten ze 20 euro per stuk en Cairo 30 (euro in mijn omgeving) dus ik dat makkelijke keuze. Nu lees ik het topic van de Cairo en iedereen zegt de Cairo moet je in het echt hebben gezien. Het is maar 30 euro maar het gaat om het principe ik voel gewoon mijn ruggengraat uit mijn rug gaan.

Laatst bewerkt:
Ik had mij dit jaar voorgenomen om minder aan vuurwerk uit te geven.
En dat is gelukt! :handsup:
........ Met slechts enkele euro's.......... (*mompelt iets over een druppel en een gloeiende plaat*) 🫣
Maar hé, ik claim een morele overwinning! :d:angel:

@nick_2410 sta mij toe je te helpen met het verwijderen van je ruggengraat. 🤭
Ik koop zelden cakes/compounds 2 jaar achter elkaar. De Caïro Crackling is een zeldzame uitzondering.
Ondanks dat ik er vorig jaar al zoveel goeds over had gelezen alsnog verrast hoe goed dat ding was. :thumbsup:

Eddy.

Ik had een globaal budget.
Dat heb ik niet gehaald.

Maar nu is het echt klaar. ECHT.
Of misschien toch nog..... NEE! Klaar.
Maar wellicht die....
NEE!!

*loopt 31 december de winkel uit met allemaal last minute dingen*
Ruggegraat?

Maar hé, ik claim een morele overwinning! :d:angel:

@nick_2410 De Caïro Crackling is een zeldzame uitzondering.
Ondanks dat ik er vorig jaar al zoveel goeds over had gelezen alsnog verrast hoe goed dat ding was. :thumbsup:

Eddy.
Ik heb de cairo nog nooit zelf gestookt,maar wel gezien,onder de indruk van het ding is er hier voor t 1st een karton gekomen van.....,juist, de cairo crackling :d
*Sorry voor het nog makkelijker maken van de beslissing,of je nu wel of geen ruggengraat meer over zal hebben🤐*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan