Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan is of het budget bij een hoop mensen al op,of sommige houden helemaal geen rug meer over 😂
Wellicht een rare vraag,maar waarom komt Magnum daar dan eigen pas zo laat mee als je het vergelijkt met andere (freak) vuurwerksites ???
Als je toch een beetje wilt verkopen,dan ga je toch mee met de vroege/1ste groep die begint met online gooien van hun sites met acties 🤔

Dan is of het budget bij een hoop mensen al op,of sommige houden helemaal geen rug meer over 😂
Wellicht een rare vraag,maar waarom komt Magnum daar dan eigen pas zo laat mee als je het vergelijkt met andere (freak) vuurwerksites ???
Als je toch een beetje wilt verkopen,dan ga je toch mee met de vroege/1ste groep die begint met online gooien van hun sites met acties 🤔
helemaal mee eens. ik snap het ook niet

helemaal mee eens. ik snap het ook niet
Misschien dan toch weer gezeur zoals het afgelopen seizoen ook al was? Mag hopen dat niet dezelfde scenario zich voor gaat doen met allerlei afkeur en dergelijke. Kan natuurlijk ook gewoon iets logistieks zijn alleen is dit alles behalve logisch.

Misschien dan toch weer gezeur zoals het afgelopen seizoen ook al was? Mag hopen dat niet het zelfde scenario zich voor gaat doen met allerlei afkeur en dergelijke. Kan natuurlijke ook gewoon iets logistieks zijn alleen is dit alles behalve logisch.
Er is vrij lang onduidelijk geweest welke producten van Magnum definitief op tijd binnen gaan komen, dit is nu een week of twee bekend. Wellicht dat ze hierdoor vertraging op hebben gelopen?

Dat zou je 1 jaar wel kunnen verkopen aan de buitenwereld,maar als ik de berichten hier op het forum zo lees, lijkt dit een jaarlijks terug kerend gebeuren :bonk:

Hier is inmiddels alles van het verlanglijstje besteld. Ik heb niet echt een budget, maar houdt mij echt vast aan het verlanglijstje. Wil geen spijt krijgen. Het moet natuurlijk niet te gek worden.

Hier is inmiddels alles van het verlanglijstje besteld. Ik heb niet echt een budget, maar houdt mij echt vast aan het verlanglijstje. Wil geen spijt krijgen. Het moet natuurlijk niet te gek worden.
Ben ik wel benieuwd, hoe maak jij het verlanglijstje? Nooit een uitstapje?

Magnum is natuurlijk geen freakwinkel, die veel makkelijker al vroeg in het jaar overgebleven artikelen in de bunker en opgekochte rest voorraad kan verkopen. Magnum is een importeur/lijn vanuit de importeurskant die afhankelijk is van verkooppunten.
Vanuit die kant gezien dus niet gek dat zij pas starten met een openingsactie als er zekerheid is, de reguliere winkels beginnen op te starten en alles gereed is gebracht met zicht op de normale voorverkoop.

Magnum is natuurlijk geen freakwinkel, die veel makkelijker al vroeg in het jaar overgebleven artikelen in de bunker en opgekochte rest voorraad kan verkopen. Magnum is een importeur/lijn vanuit de importeurskant die afhankelijk is van verkooppunten.
Vanuit die kant gezien dus niet gek dat zij pas starten met een openingsactie als er zekerheid is, de reguliere winkels beginnen op te starten en alles gereed is gebracht met zicht op de normale voorverkoop.
Maar dan toch.
Als je freaks/liefhebbers wilt overhalen om jouw vuurwerk te kopen,en je weet dat er een hoop mensen vroeg beginnen met zoeken en bestellen,dan kom je er toch eerder mee ??
Nu moeten ze hopen EN goede producten,EN goede kortingen,EN mensen zonder ruggengraat.
Mijn inziens iets teveel hopen op 🤔

Overigens on topic,ik had voor dit jaar geen echt budget,en ben dr nu nog altijd niet overheen gegaan.
Lijst zoals elders getoond op dit forum,is nog altijd intact :angel:

Dit jaar geen groot budget helaas. Daarom zal mijn lijst veel maar dan ook veel kleiner zijn dan normaal. Doel is om de mooiste artikelen eruit te prikken. Toch denk ik dat ik rond de 200-300 euro ga eindigen. Met de actie van Magnum moet het wel goedkomen denk ik. Wordt tevens mijn eerste bestelling pas

wil dit jaar het budget hetzelfde houden als vorig jaar wat tot nu toe best gelukt is! Vooral door minder klein los spul te kopen, dat loopt stiekem heel erg op.

Daarnaast doen er dit jaar twee buurmannen voor 200 de man mee dus dan krijg je in een keer een stuk meer ruimte (en ze laten mij het uitzoeken :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan