Magnum actie ? Kan je daar meer over vertellenHeerlijk die bedragen weer van iedereen te zien, en dan is de magnum actie nog niet eens begonnen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Magnum actie ? Kan je daar meer over vertellenHeerlijk die bedragen weer van iedereen te zien, en dan is de magnum actie nog niet eens begonnen.
Magnum actie ? Kan je daar meer over vertellen![]()
helemaal mee eens. ik snap het ook nietDan is of het budget bij een hoop mensen al op,of sommige houden helemaal geen rug meer over
Wellicht een rare vraag,maar waarom komt Magnum daar dan eigen pas zo laat mee als je het vergelijkt met andere (freak) vuurwerksites ???
Als je toch een beetje wilt verkopen,dan ga je toch mee met de vroege/1ste groep die begint met online gooien van hun sites met acties![]()
Misschien dan toch weer gezeur zoals het afgelopen seizoen ook al was? Mag hopen dat niet dezelfde scenario zich voor gaat doen met allerlei afkeur en dergelijke. Kan natuurlijk ook gewoon iets logistieks zijn alleen is dit alles behalve logisch.helemaal mee eens. ik snap het ook niet
Er is vrij lang onduidelijk geweest welke producten van Magnum definitief op tijd binnen gaan komen, dit is nu een week of twee bekend. Wellicht dat ze hierdoor vertraging op hebben gelopen?Misschien dan toch weer gezeur zoals het afgelopen seizoen ook al was? Mag hopen dat niet het zelfde scenario zich voor gaat doen met allerlei afkeur en dergelijke. Kan natuurlijke ook gewoon iets logistieks zijn alleen is dit alles behalve logisch.
Ben ik wel benieuwd, hoe maak jij het verlanglijstje? Nooit een uitstapje?Hier is inmiddels alles van het verlanglijstje besteld. Ik heb niet echt een budget, maar houdt mij echt vast aan het verlanglijstje. Wil geen spijt krijgen. Het moet natuurlijk niet te gek worden.
Ja je moet wel echt kieskeurig zijn. Zolang is mijn lijstje niet hoor. Ik kan best goed wegstrepen. Alle info haal ik hier uit jullie reacties en filmpjes.Ben ik wel benieuwd, hoe maak jij het verlanglijstje? Nooit een uitstapje?
Leer mij dat ook eensJa je moet wel echt kieskeurig zijn. Zolang is mijn lijstje niet hoor. Ik kan best goed wegstrepen. Alle info haal ik hier uit jullie reacties en filmpjes.
Magnum is natuurlijk geen freakwinkel, die veel makkelijker al vroeg in het jaar overgebleven artikelen in de bunker en opgekochte rest voorraad kan verkopen. Magnum is een importeur/lijn vanuit de importeurskant die afhankelijk is van verkooppunten.Dan is of het budget bij een hoop mensen al op,of sommige houden helemaal geen rug meer over
Wellicht een rare vraag,maar waarom komt Magnum daar dan eigen pas zo laat mee als je het vergelijkt met andere (freak) vuurwerksites ???
Als je toch een beetje wilt verkopen,dan ga je toch mee met de vroege/1ste groep die begint met online gooien van hun sites met acties![]()
Goed bezig, mag je trots op zijn! VolhoudenHeb voor het eerst geen budget dit jaar 31 december ben ik een jaar clean en dat wil ik goed gaan vieren
Dankjewel man ben ik ookGoed bezig, mag je trots op zijn! Volhouden![]()
Bijna in de buurt gebleven, maar als het goed is binnenkort alles compleet in bestelling.Zit op het moment op €715 euro.
Ik hoop dat ik hier in de buurt blijf
Heb in ieder geval 95% van wat ik graag wou hebben.
Ik mis nog een Tactical Mind (Cake 1 en 3)
Maar dan toch.Magnum is natuurlijk geen freakwinkel, die veel makkelijker al vroeg in het jaar overgebleven artikelen in de bunker en opgekochte rest voorraad kan verkopen. Magnum is een importeur/lijn vanuit de importeurskant die afhankelijk is van verkooppunten.
Vanuit die kant gezien dus niet gek dat zij pas starten met een openingsactie als er zekerheid is, de reguliere winkels beginnen op te starten en alles gereed is gebracht met zicht op de normale voorverkoop.
Mega veel respect en groot gelijk om dan lekker uit te pakken.Heb voor het eerst geen budget dit jaar 31 december ben ik een jaar clean en dat wil ik goed gaan vieren