Tijgernootje
VWC lid
Had je misschien toch harder moeten roepen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd! Mooie manier om het te vieren, dat beloofd een spektakel te worden!Heb voor het eerst geen budget dit jaar 31 december ben ik een jaar clean en dat wil ik goed gaan vieren zit momenteel op de 3900 euro
DankjewelGefeliciteerd! Mooie manier om het te vieren, dat beloofd een spektakel te worden!
Nice! Goed bezig! En vol blijven houdenHeb voor het eerst geen budget dit jaar 31 december ben ik een jaar clean en dat wil ik goed gaan vieren
Heel sterk! Trots op je ook al ken ik je niet, heb het van dichtbij gezien. Hard as fuck.Heb voor het eerst geen budget dit jaar 31 december ben ik een jaar clean en dat wil ik goed gaan vieren
Dankjewel man kost idd veel moeite vooral als 26 jarige veel dingen moet ik skippen qua feesten enz maar het is het waardHeel sterk! Trots op je ook al ken ik je niet, heb het van dichtbij gezien. Hard as fuck.
Kan niet wachten. Gooi de budgetten maar omhoog.Heerlijk die bedragen weer van iedereen te zien, en dan is de magnum actie nog niet eens begonnen.