SweetCoconut
VWC lid
Ik ga zeker voor sier. Knal vind ik ook leuk maar een paar knallers is genoeg of een enkele knalcake en voor de rest hou ik het op sier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoezo vind je knalvuurwerk niet interessant dan?De laatste 15 jaar ga ik in principe alleen maar voor siervuurwerk, kids hebben wel wat knalvuurwerk maar daar steek ik niets van af.
Hoezo vind je knalvuurwerk niet interessant dan?
Hoezo niet op de grond dan?Ik ga ook zeker voor siervuurwerk. Wel een aantal enkelschots en knalcake maar cobra's en nitraten oid zie je mij niet afsteken. Ik vind keiharde knallen echt super, maar dan wel in de lucht.![]()
Hoezo niet op de grond dan?
Ja, maar ik heb het over een hele grote en wijde straat, als de knal zo'n 10 meter van iedereen weg is, en dan om 00:00. Heel apart en gaaf om zo'n klap te horen met al dat siervuurwerk om je heen.
Omdat me straat heel breed en groot is, en er voldoende afstand tussen de zware knallers en mensen in komt.Het principe kan ik begrijpen. Of het verantwoord is, hangt van de straat af en de afstand tot de mensen. Misschien dat je op deze manier onvoldoende duidelijk kan maken waarom het in jouw straat een zware knal charme kan hebben zonder dat het onverantwoord overkomt. Misschien is dit iets om over na te denken.
Het principe kan ik begrijpen. Of het verantwoord is, hangt van de straat af en de afstand tot de mensen. Misschien dat je op deze manier onvoldoende duidelijk kan maken waarom het in jouw straat een zware knal charme kan hebben zonder dat het onverantwoord overkomt. Misschien is dit iets om over na te denken.
Ligt er ook net aan hoe de situatie op dat moment is. Als je net bezig bent om een mooi sier cake aan te steken, en je hoort ineens een keiharde knal vlak achter je, (ook 10 meter lijkt me dan weinig) dan kan je je wezeloos schrikken, en weet je maar nooit wat dan de gevolgen zijn. Gevaarlijke situatie? Onverandwoord bezig? Ik van mening van wel.
Als je zo'n keiharde knaller wilt afsteken, doe het dan als het rustig is, dus niemand in de buurt. Of nog beter, op een open veld(tje)
Ja Asian Thunders zijn ook wel lekkere knallen, vooral in de avond in de straat. Maar rotjes vind ik echt niks aan joh haha.Liever sier al is een mooie burst mee genomen. Maar vind verder een Asian Thunder een een rotje zat. Als ik daar tijdje mee bezig ben merk ik wel dat ik mijn oren genoeg heb gemarteld![]()
Is mijn visie in principe ook. Echter, om 00:00 uur is de situatie net even wat anders, het is gewoon wat hectischer.
Echter, ook als ik een cake af ga steken, blijf ik goed om mij heen kijken. Daarnaast wordt er veelvuldig over en weer gecommuniceerd, men houdt de situatie goed in de gaten en let op elkaar. Misschien heb ik het wat dat betreft goed getroffen met sociale mensen om mij heen, misschien is dit zelfs wel een luxe.
Is dat voor jou mogelijk, dat iemand meekijkt of er niemand iets geks bij je doet en je eventueel waarschuwt als je een cake af gaat steken?
Om 00:00 is het toch al zo lawaaierig, en ''slechts'' 10 meter is geen kleine afstand hoor. Je schrikt er niet van als er toch al zoveel lawaai om je heen is.
Hmm, dan moest het zeker rustig zijn in jou straat? Want hier om 00:00 als er dan een cobra wordt afgestoken, daar schrik je dan niet zo erg van van een afstand van 10 meter ongeveer. Tenminste, bij mij dan.Ben ik niet met je eens vorig jaar mee gemaakt een c6 die op 10 meter zfstand ging wat je niet verwachte om 00:00 je schrikt je de pleuris als je het niet verwacht...
Geef mij maar een hoop mooi siervuurwerk met een paar goeie knallers erbij