Totaal niet meer rekenen op beloofde hulp , na de zoveelste keer ben ik er helemaal klaar mee .
Daar sta je dan met een gang vol met dozen om 00:00u en een geplande show + zelf al enkele maanden in behandeling vanwege een burn-out.
Dan maar losse boxen wegschieten en 1,5u later krijg je telefoon “ja sorry ik was in slaap gevallen” en dan door het 12u moment heen slapen ofwat ????
2e ding zijn enkele winkels waar ik ontevreden over ben , bv
Gekochte producten waar ik de laatste voorraad van bestel (na mijn order uitverkocht) , en dan na een uur rijden kom je het ophalen in je tijdvak en blijkt het systeem vanaf 20 december niet meer bijgehouden te worden, en ik dus de schuld krijg dat ik te laat besteld heb en hun er niks aan kunnen doen. (Maar je kan wel tot 27dec bestellen staat groot op de site)
Dan een winkel met afhaal tijdvakken en als je aankomt staan er letterlijk 100 man voor je in een rij en werken ze dus niet met een systeem zodat de bestellingen voor een tijdvak klaar staan , maar ze moeten voor elke klant alles nog gaan rapen in de voorraad
Al met al weer wat op de koffie gekomen door mensen die totaal niet met je mee kunnen voelen, en wat laconiek staan te lachen als je hele voorstelling en planning in de soep lopen door toedoen van hen .
Maar verder ben ik wel een gelukkig mens hoor ,, loll