Glennvuurwerk
VWC lid
Zeer onbetrouwbare bron dan haha 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben bang dat als het gewoon doorgaat de mensen uit verveling gaan rellen en slopen aangezien je dan waarschijnlijk de stad ook niet meer in mag na 12 uur.
Dat is dan weer een goede reden voor die lapzwansen om het te verbieden volgend jaar.
Hier ga ik dus ook ernstig vanuit van dit scenario....![]()
Mensen die rellen hebben een dusdanig laag iq dat ze ook geloven dat corona "nep" is en schijt hebben aan de regels en dus besmet raken. Dus dat probleem ruimt zich vanzelf wel op.
Ik ben bang dat als het gewoon doorgaat de mensen uit verveling gaan rellen en slopen aangezien je dan waarschijnlijk de stad ook niet meer in mag na 12 uur.
Dat is dan weer een goede reden voor die lapzwansen om het te verbieden volgend jaar.
Het duurt nog 2,5 maand voordat de verkoop/uitgifte begint, een 2e golf zal met een eventuele lockdown op komst wel weer voorbij zijn. de winkels zullen gewoon open blijven. een koopavond/zondag verplaatst alleen de drukke momenten naar andere dagen. dit zie ik dus niet zo snel gebeuren. de echte uitdaging zal liggen hoe winkels de 1,5 meter in de wachtrijen gaan inregelen. Zullen we moeten wachten met een mondkapje bijvoorbeeld? Met hoeveel mag je naar binnen? moet je buiten wachten en komen ze je het vuurwerk brengen bijvoorbeeld? ik denk dat daar voor de branche de grootste uitdaging ligt.Ik lees nu dat er een verbod gaat komen op koopavonden en zondagen.... en men spreekt al over eventuele avondklok.... dat zou voor de vuurwerkverkoop / afhaal bestellingen een doodsteek zijn.
Of valt afhaal niet onder verkoop, want feitelijk is het geen verkoop. De verkoop heeft al plaats gevonden.
Ik lees nu dat er een verbod gaat komen op koopavonden en zondagen.... en men spreekt al over eventuele avondklok.... dat zou voor de vuurwerkverkoop / afhaal bestellingen een doodsteek zijn.
Of valt afhaal niet onder verkoop, want feitelijk is het geen verkoop. De verkoop heeft al plaats gevonden.
Ik lees nu dat er een verbod gaat komen op koopavonden en zondagen.... en men spreekt al over eventuele avondklok.... dat zou voor de vuurwerkverkoop / afhaal bestellingen een doodsteek zijn.
Alleen die avondklok zie ik als echte killer. Dan is het te hopen dat er een extra afhaaldag bijkomt, maar dan nog is het vanuit logistiek oogpunt (met name winkelier maar ook consument) 1 groot drama.
Ik zal mijzelf er niet zo heel erg over druk maken.De moeder van alle doemscenario's is inderdaad een avondklok op 31 december..
Het zal alleen wel voor de winkeliers klote zijn als er alleen afgehaald mag worden. Als je ziet wat er zo bij de afhaalbestellingnen nog word bijgehaald en zoiezo de spontane losse verkoop. Dat zijn ook vaak flinke bestellingen. En dat maakt het voor de verkopers ook leuk natuurlijk. Het altijd weer een sport om aan klanten zoveel mogelijk en groot mogelijk vuurwerk te verkopenIk lees nu dat er een verbod gaat komen op koopavonden en zondagen.... en men spreekt al over eventuele avondklok.... dat zou voor de vuurwerkverkoop / afhaal bestellingen een doodsteek zijn.
De moeder van alle doemscenario's is inderdaad een avondklok op 31 december..