Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij het minderen van pijlpakketten zal de politiek je dit jaar een handje helpen ��
Jammer daar zit Rubro ook inBPN aangesloten importeurs zal ik van mijn wishlist halen. GEEN geld naar BPN
Ergens tussen Sinterklaas en Kerstmis pas een bestellinkje doen. En dan alleen een compound van rond de €100,- en een budgetboxje of 2 á 3 fijne cakes. Beetje de lucht in jagen om 0:00 uur, vervolgens om 00:15 met eenin je hand staan te genieten van de rest in de omgeving.
Aangezien Las Fallas de Valencia nog altijd hoog op m'n bucket-list staat, spaar ik daar liever voor dit jaar. In plaats van als een soort Stevie Wonder, winkelwagentjes te vullen in de freak-acties.
Verder veel minder actief zijn hier op Vuurwerkcrew. Waar ik voorheen, net als velen anderen, mij voornamelijk liep te ergeren aan de negativiteit omtrent vuurwerk tijdens oud&nieuw. Merk ik dat ik ook mijzelf steeds meer erger aan verschillende members hier. Vooral de leden die dingen als wintersport, carnaval, of andere gebeurtenissen waar gewonden (of zelfs doden) bij vallen, liever ook verboden zien worden. Of op zijn minst het liever ook meer in de media willen zien/horen...
Dus omdat vuurwerk steeds verder ingeperkt wordt, en (helaas) vermoedelijk binnen enkele jaren helemaal verboden. Gaan jullie maar op precies dezelfde manier praten zoals een korpschef van de landelijke politie, een oogarts of een groot deel van de politiek. Want ja, mijn vuurwerkhobby wordt ontnomen, dus gun ik een ander zijn/haar hobby of passie ook niet.
En zo kan ik nog even doorgaan over deze personen, maar daar is dit niet het juiste topic voor.
Af en toe kom ik nog even buurten in de chat of junktalks. En uiteraard in de topics van diverse shows vanaf Fallas tot en met de Zena Trophy.![]()
Overigens jammer dat de algehele tendens in dit draadje is om meer comounds te kopen. Zo zijn we nog sneller van de cakes af en wil je echt een beetje divers showtje neerzetten heb je cakes nodig ipv al die multi effect compounds waar het goud in overheest..
Just my 2 cents.
wat voor naam je het beestje ook wilt geven. Ik wil graag diverse effecten zien op de enige avond per jaar dat ik mijn hobby zelf kan uitoefenen en er zijn er wel meer die zo denken.hoezo showtje is dat zo belangrijk?
Een consumentenshowtje geven met een schietkist is zeker leuk maar is in mijn optiek niet veel beter dan losse cakes/compounds af te steken kwa beleving. Het loopt soms anders dan je het wilt, gaat er iets niet af of niet synchroon of er is teveel rook. Bij los afsteken heb je dat veel minder, kun je er langer van genieten en heb je minder voorbereidingen. Voor beiden valt wat te zeggen.nou ok het was geen aanval,maar het valt mij gewoon op dat velen hier bezig zijn met een soort buurtshowtje te geven.ik vier het feestje voor de deur met en voor mijn vrouw en vind het niet belangrijk wat de omgeving van mijn cakies vind![]()
Dan zitten wij hetzelfde erin en is de term showtje misschien niet correct van mijn kant. Het interesseert mij ook geen ene fuck wat de rest er van vindt want ik financier het allemaal.nou ok het was geen aanval,maar het valt mij gewoon op dat velen hier bezig zijn met een soort buurtshowtje te geven.ik vier het feestje voor de deur met en voor mijn vrouw en vind het niet belangrijk wat de omgeving van mijn cakies vind![]()
hahahhaha maak je druk het gaat ons allemaal om het genieten iets wat de anticlub ons niet gunt(gemeenschappelijke vijandDan zitten wij hetzelfde erin en is de term showtje misschien niet correct van mijn kant. Het interesseert mij ook geen ene fuck wat de rest er van vindt want ik financier het allemaal.