Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
BPN aangesloten importeurs zal ik van mijn wishlist halen. GEEN geld naar BPN

Jammer daar zit Rubro ook in

Broekhoff Vuurwerk Int. BV
China Red -St. Adm. Kantoor
GBV - Weco Vuurwerk BV
Lesli Vuurwerk BV
Raad Nederlandse Detailhandel
Rubro Fireworks BV
Vulcan Europe BV
Vuurwerkvisie BV
Wolff Vuurwerk BV

En om het compleet te maken:

Broekhoff betekent ook Magnum
GBV betekent ook Evolution en Pangu
Lesli betekent ook Zena, Red Wire, Funke en Luypaers
Raad Nederlandse Detailhandel betekent ook Welkoop, Boerenbond, Intratuin, Lidl, Aldi, enz.
Rubro betekent ook Vuurwerkmania
Vuurwerkvisie betekent ook Vuurwerktotaal, Klasek en Burn It

En veel private labels van verschillende (Freak)winkels zijn ook nog eens van deze importeurs. Dan blijft er wel heel weinig over voor je om uit te kiezen... :wink:

Dit is wel jammer. Het draait net zo goed het vuurwerk de nek om namelijk als alle anti geluiden die door de tegenstanders elk jaar de media ingepompt worden.
nou daar geloof ik niks van iedereen weet wie of wat hier de hobby de nek om draait.maar als het jou lekker laat slapen door mij verantwoordelijk te houden bij een toekomstig verbod nou veel plezier en slaap lekker.:applause:

Gaat dit jaar lekker Italië trips maken de eerste 2 zijn al geboekt, oud en nieuw is nog een te ver van m'n bed show.

Welke 2 heb je gekozen?

Bellona in April en in Juni naar San Marcelino, en in november Adelfia maar die is nog niet geboekt.
Wat zijn daar een berg shows niet normaal, wil eigenlijk ook weer een keer naar Malta maar die zetten we voor volgend jaar op de lijst.
Shows bezoeken gaan een beetje m'n oud en nieuw vervangen, vuurwerk is voor mij meer als een compound de lucht in schieten ben 38 en heb meer lontjes aangestoken dan dat er bouten in de Moerdijk zitten maar de hetze vergalt mijn oud en nieuw beleving een beetje.

Ik sta er precies zo in als jij... ga al een aantal jaar jaar Italië. wordt alleen maar meer. Dit jaar trani / siano en adelfia.
Je moet (eigenlijk) bellona (dikke batteria's!) combineren met parate en somma vesuvia. Parete is extra dik dit jaar ivm 100 jarig bestaan

Kom op mensen, wel een beetje hoop en positiviteit houden. Het is tenslotte onze prachtige hobby toch? Kwaad worden helpt niet, ik snap het.. echt, maar het helpt niet. Wordt een blije en positieve ambassadeur van vuurwerk! Alleen die invloed heb je en alleen zo kunnen we het tij keren. Wees positief, maak er gewoon weer een geweldige oud en nieuw van. Geniet van de prachtige producten die we kunnen kopen, de shows die we overal kunnen zien, de winkeliers en verkoopdagen.

Wat had ik er de pe in toen de mist wegtrok om 2 uur, ik nog stapels over had, ik de dagen erop alleen maar fakenieuws las en iedereen het beter wist.. de eenheid mist. dat gaat ik niet oplossen, ik wel besloten het dit jaar gewoon positief in te zien, mij als liefhebber te blijven uitstralen en ga graag in gesprek met iedereen die het met mij oneens is en iedereen die neutraal staat er enthousiast van te maken binnen mijn mogelijkheden. 2020 wordt een prachtig vuurwerk jaar!

Ik sta er precies zo in als jij... ga al een aantal jaar jaar Italië. wordt alleen maar meer. Dit jaar trani / siano en adelfia.
Je moet (eigenlijk) bellona (dikke batteria's!) combineren met parate en somma vesuvia. Parete is extra dik dit jaar ivm 100 jarig bestaan

Gaat ook gebeuren, zou afgelopen jaar al naar Adelfia gaan maar lag door een ongeluk in de kreukels.
Gelukkig ga ik met een echte kenner op pad ikzelf moet nog een beetje wegwijs worden tussen al die shows.
Heb er echt zin in, als ik de filmpjes zie dan gaat m'n hart sneller kloppen, die woeste chaos is echt geweldig de passie spat er vanaf.

Nog meer genieten van het stoken van het kleine spul met de kids. Daar kan geen compound tegenop.

Op een paar uitzonderingen na, zoals Wicked Whistle en Double Deck Red (of Blue/purple/mix), alleen maar Funke/Argento bestellen.

En geen show meer schieten, maar relax verspreid over de avond / nacht. Ben ook een beetje klaar met miststress (dit jaar) en regenstress (2 jaar terug).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan