Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach heeeeeel veel babypijlen knalvuurwerk en Klein onder Tien Euro spul kopen in belgie en duitsland ....nondeju:mad: brrrr heeft de anti club mij toch weer op de last pfffff

Ik ga hoogstwaarschijnlijk in het buitenland oud en nieuw vieren(Duitsland of Polen). Ik stook al een tijdje overdag in Duitsland en ik denk dat na het komend jaar ik alles in het buitenland ga afsteken. Lekker een huisje huren, geen stress, angst voor politie en geen last van zeurende mensen! Ik merk dat er hier in Nederland steeds meer stress van krijg en dat is het mij niet meer waard. En ik ga sowieso veel minder kleinspul kopen en wat er komt moet wel wat spectaculairder zijn. Mijn kids(11 en 12jr)waren het kleine spul afgelopen jaar al een beetje beu, maar ja papa was blij dat ie nu het gros van zijn kleine spulletjes kwijt is:-) en dan bedoel ik niet eens compound maar ook gewoon kleine cakes.

De grensstreek zal inderdaad nageplozen worden op leuke pijlen en knallers.

Daarnaast zullen knalcakes waarschijnlijk in NL populairder gaan worden..

Eigenlijk niet zoveel, maar nog meer genieten van de kleine dingen er omheen. De voorbereidingen en de dagen er voor vind ik net zo geweldig als het lontje zelf aansteken. De tijd vliegt altijd voorbij, en wil daar het komende jaar nog bewuster bij stil staan.
Vooral dit ja, je weet nooit hoe lang het nog kan

Gewoon vuurpijlen de lucht in jagen,en wat knallers neergooien. Dan pakken ze me maar op. Traditie op een veilige manier pakken ze me niet af.

Blijven eigenlijk alleen Katan, Fireworks For All en Cafferata over hè, rest heeft allemaal samenwerkingsverbanden met of zijn onderdeel van een lid.

Laatst bewerkt:
Eurostar is wel 'n goeie, geen idee of die hun eigen invoer/distributielijn hebben of hulp hebben van n grotere speler (waarschijnlijk wel maar kan dan ook nog Katan zijn)

Vrij veel berichten doorgespit
tuurlijk gelezen wat ik verwachtte, TEVEEL BESTELD.. tja je bent freak of niet hé haha!
Ik heb de afgelopen jaarwisseling voor een maand loon in de lucht geschoten. Het was te gek!
De hele straat stond te juichen. Doe ik dit weer? Ja! Lekker vroeg bestellen. Dit jaar dikke cakes gehad(o.a. Funke-thewall,nightfall en Mjb cake) en mooie compounds. Daardoor had ik niet veel tijd nodig om te stoken, begonnnen om half 11 met de compounds ivm mist en daarna de cakes gestookt. Was net een uurtje bezig. Blij toe ook omdat het mistig werd...

Wat doe ik dit jaar anders? Niet veel, meer op aanbiedingen letten in de freak verkoop en weer een mooi showtje neerzetten mits het mooi weer word, nu is het mistig geweest maar de laatste keer was in 2007. Ik ga met positieve gedachten dit jaar in dat het gewoon weer een prachtige jaarwisseling word.
Ik zie wel wat ik mag aanschaffen in Nederland en anders stoken in duitsland. Sommige zaken gaan op 31-12 om 00;00 uur open en dan kan je er mooi van genieten. Snachts stoken in duitsland en dan weer naar huis, lekker uitrusten en de jaarwisseling vieren in nederland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan