Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer mijn vader zin heeft om er een te halen en dat is meestal midden november. Ik let eigenlijk nooit op welke datum het is als de kerstboom in huis staat

Hier staat de boom sinds afgelopen weekend. Dit jaar heeft vrouwlief besloten om 2 bomen te doen. 1 grote en ja als je dan toch een kleinere over heb en niemand in familie hem wil dan zet ik die ook op:bonk:

de kleine boom is wel om getoverd tot snoep boom die de kids hebben mogen vullen.

De dag na Sinterklaas meestal, maar valt nu midden in de week, dus het zal het weekend ervoor worden. Dus waarschijnlijk 3 december

Ik denk dat ie over twee weken gezet wordt, komend weekend even de buitenverlichting en hopelijk het kerstdorp ook, kost ook wel wat tijd natuurlijk. Nog even wat extra ballen kopen om de boom dit jaar extra vol te hangen.

Hopelijk wordt komend weekend de 1e boom gezet in de keuken. Geeft toch altijd echt die kerstsfeer. Kan niet wachten!

Kan niet vroeg genoeg beginnen dus van de week gaan we ook maar een boom halen. Kunnen we er wat langer van genieten :D

Bij ons doorgaans kort nadat Sinterklaas weer vertrokken is. Sinds een paar jaar 2 bomen staan waarbij de ene een beetje klassiek aangekleed wordt en in de andere mag ik dan de "foute" Twinkly kerstverlichting hangen :D

Vandaag hier de boom opgetuigd, samen met de kids. En vanmiddag samen met 'm,n dochter van 6 ons 1e kerstdorp ooit gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan