Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf hebben we twee neppers. Zijn we erg blij mee. Je hebt nep en nep.
Verwacht 1e of tweede weekend van november.
Knallen we gelijk t kerstdorp neer. Lampies aan. Whiskytje. Let it snow.

Mijn vrouw heeft begin dit jaar in de opruiming een nepperd gekocht. Die heb ik vd week eerst eens bij het vuilnis gegooid. Er komt hier geen stuk plastic staan.PUNT.
Zal na sinterklaas weer op zoek naar een mooie volle echte picea naaldboom.

Haha mooi! En nu is je budget gehalveerd :p

Het liefst vandaag nog. Maar met deze hitte zit het sfeertje er nog niet echt in. Hoewel het wordt al sneller donker.:wink:

Dat zal dit jaar 1/2/3 december worden, het weekend ervoor jarig dus geen tijd voor helaas en mijn vaste kerstbomen verkoper is dan ook nog niet begonnen met de verkoop. Heb er wel nu al zin in!

Ben er toe in staat ja, kriebelt hier behoorlijk.

Laatst bewerkt:
Nou, had er dit weekend goed de kriebels voor, zat al te zoeken naar kerstmarkten ook. Mag van mij nu snel komen hoor.

Die boom mag er wat mij betreft al staan nadat de klok achteruit gaat, maar da's net ff te vroeg. Hier eigenlijk wel standaard het 1e weekend van november de eerste boom in de keuken en in december de 2e boom in de woonkamer. Dat bevalt prima dus zal het ook dit jaar worden.

Ik denk in de laatste week van November. Mijn vriendin had hem vorig jaar om deze tijd al staan, en het jeukt alweer bij haar haha

Van mij mag de tijd snel aanbreken dat we de boom gaan zetten. Daar kijk ik ook écht naar uit zeg.

Gister de eerste gespot hier ergens in de buurt. Dat is wel erg fijn om weer te zien hoor. Nog een paar weekjes wachten, maar zou eigenlijk nu al wel op mogen qua gevoel.

Vorige week een doos met nieuwe ballen gekocht en het kriebelt dan ook flink om alles neer te zetten hoor.
Diverse items alvast wat naar voren gehaald ook, kunnen we over een paar weken alles mooi snel ombouwen in huis.

Wij gaan het weekend van 18 November naar Qlimax de maandag daarna maar vrij genomen en nu hebben we gisteren besloten dat dat de dag word waarop de boom neergezet gaat worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan