Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal over een kleine 2 maanden wel plaats gaan vinden, vorige jaar rond 10 november al opgezet om wat meer gezelligheid in huis te halen na alle corona ellende

Gisteravond de eerste gespot. Wel heel erg vroeg haha, maar gaf zeker een goed gevoel tijdens het eerder donker worden en het was goed fris. Daar lopen we dus net wat vaker langs de komende tijd :p

Vorig jaar in navolging van half Nederland waren we er voor Sinterklaas al bij. Vuurwerk afpakken, de kerst met familie verzieken, dan maar eerder de boom op en de versiering klaar als een soort saamhorig protest.

Als het aan mijn dochter zou liggen dan had de boom het hele jaar gestaan, zoals haar miniboompje en kerstdorp nog altijd opgezet staan... maar ik gok dat het hier ook ergens in november zal worden

ligt geheel aan waar we sinterklaas vieren, als dat niet thuis is dan staat hij in de laatste weekend van november.
de rest van de versiering zal in de week erna geplaatst worden.

Ik heb er al een paar gespot in de huiskamers hier in de buurt. Die zijn er lekker vroeg bij.

Hier vorige week ook de eerste gespot in de buurt, dat is mooi op tijd. Maar over een maandje rond deze tijd begint het zeker wel te kriebelen om hem op te zetten en zal dat ook niet meer lang duren.

Wij deden dat altijd op 6 december als Sint het land uit was. Afgelopen jaar hebben wij hem 1 december opgezet, wij vonden het tijd voor wat gezelligheid na zo'n jaar. Het is ons goed bevallen en ook de kids vonden het alleen maar leuk. Dus grote kans dat we dat dit jaar ook weer zo doen.

Vandaag de eerste 2 boompjes in de hal neergezet,volgend weekend de grote in de woonkamer.

20211031_162512.jpg

Bijlagen

• 20211031_161912.jpg
    20211031_161912.jpg
    155,1 KB · Weergaven: 0
  • 20211031_161933.jpg
    20211031_161933.jpg
    156,9 KB · Weergaven: 0
Ik ben aan het werk, krijg ik een appie van mijn vriendin…. Ja ze heeft de boom en het kerstdorp neer gezet :kerst:

Als het aan mijn vrouw ligt dan stond hij al. Ik vind zelf 6 december een mooie dag ervoor maar zal vast wel weekje of 2 eerder worden.

Volgende week schat ik zomaar in dat de eerste kerstboom in de keuken gezet kan gaan worden! :handsup:

Volgende week schat ik zomaar in dat de eerste kerstboom in de keuken gezet kan gaan worden! :handsup:

T schiet goed op ja. Gister stuk wezen wandelen, maar zag al serieus veel versieringen hangen overal. Kan niet wachten om hem ook weer op te zetten en de rest neer te zetten.

De kerstboom is dit jaar nog een twijfel geval.
3 december is de uitgerekende datum van ons eerste kindje dus maar even passen en meten of een kerstboom ergens nog opgehaald kan worden tussen alle bedrijven door.

Daarin tegen gaat dit weekend wel de kerstverlichting buiten weer opgehangen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan