Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kerstlampjes hangen hier in de hele straat al wat dagen aan de heggen :D Kerstboom heb ik geen ruimte voor, dus behang altijd m'n boompje in de voortuin. Moet ik nog ff nieuwe gekleurde balletjes voor kopen ipv saaie witte.

Bij de Albert Heijn zag ik ze gisteren ook staan.
Maar bij mij komt ie pas na Sinterklaas.
Maar ik heb wel een kerstster (is een plant) gekocht.

Ik denk dat ik hem zondag neer ga zetten, weliswaar ruim een maand later dan mijn vriendinnetje want die heeft hem al midden oktober neer gezet :D

Net als vorig jaar ga ik ook deze keer geen boom optuigen.
Voor mij zijn feestdagen niet compleet zonder een mooi uiteinde.
Het lukt mij dan ook niet om momenteel in de juiste stemming te komen.

Boos en verslagen gevoel overheerst, maar er gaat gegarandeerd gestookt worden :devil:

Vandaag alle kerstspullen maar van zolder gehaald en een begin gemaakt. De krans hangt en nu nog verder decoreren. Morgen is alles af. Zo met Christmas Station op de achtergrond aan, komt de sfeer er toch nog een klein beetje in, ook al is het met vlagen. Ik heb ook nog een klein boompje voor op mijn kamer. Ik hoop dat ik daar morgen nog even tijd voor heb en anders zal ik daar volgende week even rustig de tijd voor nemen.

20211127_120600.jpg

Screenshot_20211127-172504_Gallery.jpg

Heb deze leuke figuren van kerstman en rendier. Heeft iemand tips hoe ik deze het beste op een fraaie manier kan voorzien van lampjes?

Bijlagen

• 20211127_143051.jpg
    20211127_143051.jpg
    270 KB · Weergaven: 0
Heb deze leuke figuren van kerstman en rendier. Heeft iemand tips hoe ik deze het beste op een fraaie manier kan voorzien van lampjes?

Koop een kant en klare. Dat is de beste tip die ik kan geven. Heb zelf een ster en een kerstboom op zolder staan. 1 keer de slang van vervangen. 2 keer opnieuw kunnen doen want de slang was te kort. Of dat er halvewegen een dood stuk tussen zat. 1 grote bende.:D

De bedoeling was morgen maar heb nog geen mooie boom kunnen vinden (ben nogal kieskeurig, wil perfect maar wel echte boom :bonk: ) Hopen dat we van de week nog wel succes hebben want vermoed dat het dit weekend hard kon gaan.

Heb er al 1 opgetuigd bij mijn broer. Volgende week na Sinterklaas zet ik hem neer of misschien op 5 december wel.:sint::kerst:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan