Wanneer begint bij jullie de kriebels?

Bij mij ook eind zomervakantie echte kriebels maar kijk wel het hele jaar op vwc. In november wordt het bij mij steeds erger tot ik de laatste dagen van december bijna niet kan slapen.

Ik helemaal in trans, liedjes aan het luisteren die ik rond oud en nieuw luister. Midden in november langzaam kerstliedjes, dan eind november, lichtjes, folders, kan niet meer stuk!!:D:D

Je moet wat doen om je te vermaken he :p

En over precies 6 weken is het bijna alweer voorbij he pfffffff

ik denk er liever nog niet aan:( afgelopen jaar is mij tegengevalleen met wat de buurt afstask, lijkt allemaal veel minder te worden

Als ik naar dit filmpje kijk :)

movie

Whaha dat muziekje ook dit herken ik nog wel van vroeger, echt erg! Dit ging bijv van 30 december, tot 31 december de hele nacht door als je het snachts aan zette :P De hele tijd dat programma overzicht... echt erg ;)

Even een wreed kippevel momentje voor mij : net even na 00.00 uur vanaf de galerij in de flat waarin ik woon , uitzicht op Den Haag - Leiden - Zoetermeer en meer :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Even een wreed kippevel momentje voor mij : net even na 00.00 uur vanaf de galerij in de flat waarin ik woon , uitzicht op Den Haag - Leiden - Zoetermeer en meer :)

movie

Nice!!! Het valt me alleen op dat erbij jou in de buurt niet veel wordt afgestoken!

altijd kriebels natuurlijk =)
maar ik heb sinds van de week pas echte kriebels,
toen had ik mijn eerste eige La Bomba's in mijn handen XD
kan echt niet wachten ik leef voor vuurwerk

Back
Bovenaan