Bij mij ook altijd zo rond Augustus. Natuurlijk blijf je het hele jaar door wel een beetje actief op het forum, omdat je toch op de hoogte wilt blijven of er nog nieuwe producten op de markt komen, en of er nieuwe regels in vuurwerk land komen ofzo...
Ik heb nu ook wel een beetje het idee van dat ik nog wat meer vuurwerk had willen afsteken op oud jaar, maar ja... Ik had ook zo veel... Eigenlijk heb ik gewoon een goed genoeg oud jaar gehad. Ik zou om 10 uur gelijk wat afsteken maar dat heb ik maar niet gedaan... Eerst lekker rustig de dag beginnen, en toen in de middag ergens een klapper in de tuin gedaan om ff te horen hoe dat ook al weer klonk... Nou goed dus
Daarna even lekker naar de Praxis geweest om een mooie lanceer buis te kopen waar ik veilig mijn vuurpijlen uit kon lanceren. Toen op de 31ste dus mijn siervuurwerk gehaald van Jorge. Toen thuis gekomen, oliebollen mix gemaakt met een maatje van mij en mijn pa. Daarna besloten dat het handig was om mijn auto voor de deur weg te halen ivm het vuurwerk (gips wat er tegen aanschiet oid), maar daar voor moest ik nog een wiel er af halen, want ik had een leeg wiel. Ook dat gedaan

Toen Oliebollen bakken en pizza besteld... Even eten, en toen eigenlijk pas in de avond begonnen met echt veel vuurwerk afsteken. Toen het een beetje donker werd zeg maar.
Ik had eerst in het begin van de avond een beetje het gevoel dat de dag best wel lang duurde, maar als het dan 10 uur savonds is, en je doet even een Silver salute, en nog wat knallers, dan is het op een gegeven moment echt zo maar 12 uur :|
Toen ging het echte werk de lucht in... En daarna lekker biertjes drinken en whisky drinken en met wat vrienden en vriendinnen zitten pokeren. Was wel nice

Stiekem in de nacht nog een paar beste klappen.... Mijn buuf werd er wakker van maar ze vond het niet erg. Het is maar 1x in het jaar he.