Wanneer begint bij jullie de kriebels?

het is alweer oktober!!
kriebels is nog wat overdreven,
maar ik heb wel weer het gevoel dat het er aan zit te komen!

De kriebels zijn bij mij nu wel goed te voelen elke dag effe kijken op vwc
van andere mensen collectie kijken, en filmpjes kijken van projecten want dit jaar ga ik voor het eerst projecten maken en kijken hoe ik mijn geld het beste kan besteden.

Nu zijn er echt kriebels aanwezig, maar ja komt ook omdat nu oktober is he!
(alweer 4 jaar geleden dat ik hier me eigen aanmeldde)
Nog wat rekeningen afhandelen en dan me helemaal richten op nieuwjaarsviering.
Lol @poster boven mij, één post en al banned, foutje misschien?:p

Het gevoel word nu met de dag erger, het word kouder, heldere lucht, frisse neus.

Voor de mensen die nog niet in de stemming komen, misschien helpt dit: :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier beginnen de kriebels rond: September - Oktober soms ook nog wel eens rond November dan beginnen de kriebels wat meer op te komen tot jeuk.

Tja, over het algemeen kan ik ze tot de laatste drie maand wegdrukken. Maar laatst zei mijn dochtertje: ik heb zin aan vuurwerk! Dat was half september en toen kreeg ik er last van. Dus nu al elke keer van alles hier en op FPM aan het checken :D

De kriebels zijn vandaag in extreme vormen aanwezig...heerlijk.

Uiteraard stopt het daar niet bij, de foldertjes komen er weer aan, het weer wordt kouder en het wordt vroeg donker, de tijd waar we met z'n allen naar uit kijken komt weer kortbij , puur genieten :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
het is nu wel weer goed begonnen de eerste o&n plannen komen alweer op tafel
en alvast lijste aan het maken, Dit jaar voor het eerst Doorlonten had ik veel eerder mee moeten beginnen

Kriebeles zijn er weer flink ben allang met lijsten maken begonnen.. maarja nu het geld nog en er zijn zoveel andere primaire behoeften op het moment:bonk:...

De vuurwerk koorts is bij mij deze week begonnen en met de dag al sterker aan het worden.

Dat belooft wat voor dit jaar :rolleyes:

Back
Bovenaan