Wanneer begint bij jullie de kriebels?

Altijd wel wat, maar zodra het Oktober is komen ze weer. Veel filmpjes kijken, denken wat ik precies wil etc..Als de bestelling gedaan is begint het echt.

Vanaf vandaag begint het erg te kriebelen, maar over 3 dagen kan ik al kruisnuiven en over 6 dagen mag het officieel de lucht in! Oeh jongens als ik dit typ dat kriebel ik van mijn stoel. :rolleyes:

och het hele jaar door eigelijk wel een beetje,maar zodra die demo s weer beginnen,begint het hier te kriebelen,maar volgens mij is dat bij iedereen hier zo

Het wordt nu wel erg hoor, nog 4 daagjes en dan is het zover...

Ik ga maar eens ruimte maken in mijn kamer, ik moet mijn vuurwerk wel ergens kwijt natuurlijk...

Nog 4 daagjes :/ :)

ik heb er nu niet zo last van :D ik heb gewoon vorige maand dagen op vwc gezeten en nu hoef ik er bijna niet aan te denken :D is lhandig hoor!!

de kriebels zijn er een heel jaar!
maar ik kan ze in bedwang houden!
zo ga ik zo af en toe naar wat mooie shows!
zo ga ik een x een dagje belgie doen om daar te stoken!
of er zijn verjaardagen waar een potje word gestookt.
maar eerst ff carnaval! niet dat dat met vuurwerk te maken heeft maar wel zo leuk!
ag het kriebelt 365dagen per jaar!

Ik moet zeggen dat het nu nog in me zit, omdat ik deze jaarwisseling zoveel heb geleerd dat ik komende jaarwisseling helemaal los ga, maar ik kan die dagen wel gebruiken want moet nog veel plannen en uitzoeken. Maar ach, dat er maar 1 dag gestookt mag worden in het jaar maakt onze hobby wel zo leuk en uniek. :)

Hier ook nog wat kriebels aanwezig over hoe mooi ik het volgend jaar wil aanpakken, het liefst wil ik het nu wel uit me hoofd zetten. :P

Back
Bovenaan