Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het donker naar het werk gaan helpt ook zeker mee voor de kriebels, heerlijk. En vanmorgen was het goed mistig, dat helpt ook wel.

Kriebels worden hier ook meer. Van de week op werk hadden collega’s het er over of ze al plannen hadden voor de feestdagen. Dan met je goed dat het dichterbij begint te komen.

Ik denk er het hele jaar wel aan met name om te zoeken naar producten die ik wil hebben voor een showtje.
Maar sinds je meer leven ziet bij winkels (webshops aangevuld of gaan open) begint het echt meer te leven.
Gister in de keukenla nog een grondbloem gevonden dus met de kleine man aangestoken. De energie die je dan krijgt van hem wakkert het vuurtje nog wel harder aan.

Nou, ik kan wel stellen dat de kriebels hebben toegeslagen. Twee afspraken die ik met mezelf had gemaakt zijn vandaag keihard door de plee getrokken. Het seizoen is begonnen!

Hier begint het ook echt toe te nemen. Uitzoeken van vuurwerk, het feit dat om 20:00 de lampen weer aan moeten, heerlijk. Binnen de kortste keren rijden we weer in het donker naar 't werk. Als het nu een ochtend goed mistig is werkt dat ook erg sfeerverhogend.

Nou, ik kan wel stellen dat de kriebels hebben toegeslagen. Twee afspraken die ik met mezelf had gemaakt zijn vandaag keihard door de plee getrokken. Het seizoen is begonnen!

Nou ben ik wel benieuwd welke afspraken:yes:

Kriebels beginnen hier nu wel echt serieuzere vormen te krijgen hoor. Dat echt vroeger donker worden helpt ook zeker mee. Hoe staat het bij jullie?

Kriebels kriebels en nog een kriebels. Gelukkig gaan de dagen echt snel voorbij.
En moet ook eerlijk gezeggen dat ik de laatste tijd de sfeer op dit forum ook erg gezellig vind:applause:

Kriebels kriebels en nog een kriebels. Gelukkig gaan de dagen echt snel voorbij.
En moet ook eerlijk gezeggen dat ik de laatste tijd de sfeer op dit forum ook erg gezellig vind:applause:

En dat is het belangrijkste, de sfeer en daar zorgen we met zn allen voor. Dus lekker zo doorgaan allemaal:handsup:

1-1 Het hele jaar door beetje kruitsnuiven op het forum en de leuk geprijsde dingen binnenharken die in mn straatje liggen. Letterlijk en figuurlijk :thumbup:

Kriebels beginnen hier nu wel echt serieuzere vormen te krijgen hoor. Dat echt vroeger donker worden helpt ook zeker mee. Hoe staat het bij jullie?

Idem dito. Vanaf half 7 / 7uur kunnen de lampen weer aan, da's toch wel weer een lekker teken hoor!

Begint nu ook wel langzaam weer te komen! Temperaturen lijken weer wat te gaan dalen, wordt steeds vroeger donker en de pepernoten en kerstartikelen liggen alweer in de winkel!:kerst:

Ik zat eens te denken he , normaal was ik wel meer mee bezig, maar dat startte eigenlijk voor mij altijd vanaf de Zena Trophy, goh wat mis ik die zeg.

Ik zat eens te denken he , normaal was ik wel meer mee bezig, maar dat startte eigenlijk voor mij altijd vanaf de Zena Trophy, goh wat mis ik die zeg.

Dat is inderdaad een groot gemis. Wat een mooie edities hebben we gehad zeg. Hopelijk zien we het ooit nog eens terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan