Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
True. De overheid is volledig eerlijk, volgend jaar zullen ze het wel versoepelen! Voor nu gewoon Cat. 1 op oud en nieuw, aan de regels houden en de overheid zal het wel vergemakkelijken!Van de week al in Baarle geweest. Genoeg voor O&N. Nu afwachten wat er met mijn bestellingen gaat gebeuren. Zo lang er volgende jaar geen verbod komt vindt ik het prima om te laten staan. Volledig afhankelijk van de verkiezingen in maart.
Na een ochtend overspannen te zijn geweest komt er nu een soort rare gelatenheid over me heen. Het stadium van woede ben ik al gepasseerd.
Er resten slechts vragen, vragen over dit hele jaar, dit land, de makke bevolking. Het totale gebrek aan realiteitszin. Het gaat veel, veel verder dan vuurwerk.
Elke vezel in mijn lijf schreeuwt dat er iets niet klopt, de puntjes verbinden maakt het nog duidelijker. Dit is dictatuur. Dit heeft niets meer met vrijheid te maken. Alles wat ons als volk met elkaar verbind moet kapot, en wat niet lukte zonder een grote crisis duwen ze nu door. Ziekelijk.
Lekker verraderige VVD of CDA stemmen, nog meer van hetzelfde!Lekker links blijven stemmen mensen....dan is dit nog maar het begin !!!
Lekker links blijven stemmen mensen....dan is dit nog maar het begin !!!
Maakt geen zak uit tenzij je pvv stemt denk ik. En er zijn ook nog belanglijkere zaken in het leven dus ik blijf links stemmen, sorry...
Maakt geen zak uit tenzij je pvv stemt denk ik. En er zijn ook nog belanglijkere zaken in het leven dus ik blijf links stemmen, sorry...
Uiteindelijk is plezier waar het naar mijn mening om draait in het leven.
Weet iemand hoe het zit m.b.t. het invoeren van vuurwerk uit Duitsland wat aan de NL wetgeving voldoet? Is dit nog toegestaan nu het afsteek- en verkoopverbod van kracht is?
Edit: ik lees in onderstaand artikel dat ook het bezit strafbaar is. Dat is wel opmerkelijk, want veel mensen hebben nog vuurwerk in huis van vorig jaar.
https://www.ad.nl/binnenland/zeker-...rwerk-afsteekt-tijdens-oud-en-nieuw~a24160f2/
Nog wel....Je mag volgens mij gewoon max. 25 kg CE gekeurd F2 vuurwerk met Nederlandse gebruiksaanwijzing invoeren..
Lekker verraderige VVD of CDA stemmen, nog meer van hetzelfde!
Het helpt allemaal helemaal niks...