Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal pas als de klok terug gaat, maar dat schiet nu ook alweer op. Met zomers weer heb ik nog niet echt kriebels, maar aankomende dagen wordt het echt herfstweer. Lekker producten kijken en wat webshops door speuren op de bank!

Van jongs af aan is september de maand waarin het begint te kriebelen. De hele aanloop naar de dag der dagen vind ik ieder jaar weer een genot om te beleven.:wink:

Goh, wat kriebelt het hier weer lekker zeg. Hele dag al zeikweer, vroeg donker, lekker Skyradio Christmas op de achtergrond aan en een beetje speuren in winkels. It Giet Oan!! :kerst:

Het feit dat het vandaag over 10 weken kerstavond is geeft ook wel een primas gevoel moet ik zeggen. Kunnen echt serieus beginnen af te tellen zo langzamerhand.

Tja de kriebels zijn er wel maar als ik zie hoe duur alles is geworden huilt mijn hart .
Dus vandaar dat ik wat voorzichtiger ben . We hebben wat dat betreft ook een behoorlijk lange zomer gehad waardoor ik mij ook niet echt gestimuleerd voelt om aan vuurwerk te denken .
Maar goed ik weet ongeveer wat ik wil en vanaf morgen lijstjes gaan maken.
Het gaat vast goed komen. :cool:

Vannacht gaat de klok weer een uur achteruit. Morgen zal het dus alweer heel vroeg donker zijn. De echte mooie tijden beginnen nu wel te komen, en dat is goed te merken aan de kriebels hier.

Nou, precies dat, reed net naar huis, al aardig donker, ik vind het super hoor. Goed voor de kriebels!

Zo goed als heel het jaar door voel ik wel kriebels, met name op koude, windstille avonden. Kan me dan echt verheugen op het afsteken haha

De kriebels krijg ik meestal met het doen van 1e bestelling in januari of februari :D
En worden naar mate jaar vordert steeds meer,

Dit jaar vrij laat met bestellen, maar nu de lijst zijn definitieve vorm aanneemt begint het kriebelen wel echt hoor! Het koude weer, de aankomende stem periode voor de Top 2000, de boom zetten en de verlichting in de straten, traditioneel uiteten met kerst, de roadtrips om de bestellingen binnen te sprokkelen...
Ja, het begint echt weer!

De kriebels beginnen doorgaans bij de eerste aankoop van het jaar, vorig jaar was dat in juni, dit jaar op 4 januari.

Net als vele hier beginnen de kriebels inderdaad rond het plaatsten van de eerste bestelling, voor mij dus sinds juli-augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan