Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het hele jaar door wel met ups en downs. Op een sombere dag in de lente of de zomer kan het zo ook ineens kriebelen. Maar nu we echt dichterbij komen neemt het sfeergevoel wel echt toe hoor. Zeker als je buiten de lucht van de open haard ruikt, heerlijk! Echt genieten dit!
Bij mij begint het over t algemeen na de zomervakantie wel weer ernstig te jeuken...september en oktober zijn dan ook van die eindeloos lang durende maanden..
Vandaag! Druilerig herfstweer, invallende schemer, hier en daar al buiten kerstversiering die brandt. De automatische deuren openen zich, kids die met Cat 1 vuurwerk naar buiten komen. Binnen wordt je automatisch naar de showroom gezogen, dummy's everywhere. Heerlijk in mijn uppie alle formaten cakes, fonteinen en compounds bekijken, me verbazen en tegelijkertijd realiseren... over 50 dagen gaan we weer helemaal los. Van zo dichtbij vuurwerk weer ervaren, daar krijg ik kriebels van. Enkele plaatjes van vanmiddag 16.50 uur, Hubo Emmer Compas......
Begint nu toch wel meer en meer te komen! Het weer helpt ook zeker mee, veel donkere dagen gehad! Alhoewel ik niet hoop dat het dit weer is met de jaarwisseling!
Aantal jaren heeft het op een laag pitje gestaan, altijd wel vuurwerk gehaald maar de echte kriebels ontbraken toch wel. Dit jaar is volledig omgedraaid! Zit alweer te poppelen om het eerste vuurwerk in ontvangst te nemen en lekker in een koude avond alles de lucht in schieten, heerlijk.
Meestal komen de eerste kriebels rond het einde van de zomervakantie. Meestal ben ik dan ook wel klaar met die hitte. Hangt ook wel af van de opening van de webshops hier in de buurt. In oktober is het virus echt toegeslagen en ben ik er continu mee bezig.
Ik ben laat dit jaar! Bezig geweest met ons nieuwe huis enzo! Qua vuurwerkbudget zal het dit jaar drastisch laag zijn vrees ik! Maar nu we weer veelal kerstshows bezoeken in tuincentra en de cat1 daar weer in de schappen ligt, begint het weer aardig te kriebelen!
Lang uitgekeken naar het tripje Adelfia, daarna volop de kerstsfeer in. En nu is dat moment, jammer dat dit weekend alweer voorbij is, maar de komende weken ook weer genieten, heerlijk, kriebels aanwezig hoor!
Nu 11 november achter de rug is en af en toe de kerstmuziek aanstaat, komt het gevoel steeds meer. 11 november is toch wel een soort aftrap naar de feestdagen toe.
Begint nu wel goed te kriebelen, vanwege verhuizing en verbouwing aan mijn nieuwe huis begon het bij mij later dan normaal en heb nog geen bestellingen geplaatst..
Nu toch wel druk aan het kijken alweer naar compilaties, en op verschillende websites aan het kijken wat ik ga bestellen
De kriebels zijn wel over gegaan in jeuk zo langzamerhand. Merkt aan alles dat we dichterbij komen. Iedereen heeft het weer over de feestdagen, de winkels zijn volop bezig met reclame maken voor kerst, er hangt overal al zeer veel kerst versiering en het weer is ook echt perfect op het moment.
En de sfeer op het forum is echt geweldig, wat wordt er ontzettend veel gepost zeg, heerlijk. Dat helpt ook zeker mee bij de kriebels.
Voor mij ook 11 November. Toen zaten hier veel mensen met een vuurkorf in de voortuin, heel gezellige sfeer. Direct daarna de eerste kerstlampjes weer gespot en nu zijn de kriebels weer maximaal