Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een geniale tijd is dit, die enorme kriebels sterk gemist de laatste jaren, nu meer dan ooit aanwezig. Geen kruitstress, we zien het allemaal wel, allang blij dat we kunnen afhalen!

Wat een geniale tijd is dit, die enorme kriebels sterk gemist de laatste jaren, nu meer dan ooit aanwezig. Geen kruitstress, we zien het allemaal wel, allang blij dat we kunnen afhalen!

Dat heb ik ook, nog nooit zulke kriebels gehad. Enorm mooie tijd dit, puur genieten en wat kijk ik uit naar het afhalen zeg. Wat we stoken kan ik me niet druk om maken, we kunnen eindelijk weer.

Kerst, top 2000, weer werken in een vuurwerk winkel en natuurlijk het eerste lontje aansteken. Laat maar komen!

Vandaag is wel echt de knoop door, spanning en kriebels kruipen in het hoofd.

Ook de Kids staan te springen waardoor de cat 1 voorraad waarschijnlijk al voor 31 december op is en er weer nieuwe producten gehaald moeten worden.

Gelukkig werk ik nog 27 en 28 december zodat de tijd iets sneller zal gaan maar slapen wordt erg lastig de komende week.

Part of the deal

De kriebels hebben helaas toch wel wat meer plaats gemaakt voor stress. Ben denk ik teveel met het weer bezig terwijl dat nu nog alle kanten opvliegt.

Niet doen, gewoon genieten van alles nu. Dat weer komt vast goed, zorgt hier ook wel voor wat stress, maar laat me de sfeer niet verpesten. Kijk er enorm naar uit.

Sinds vandaag begint het wel echt te kriebelen, zojuist de bestellingen in ieder geval vast uitgeprint.

De tijd gaat wel te snel nu vind ik, dit zijn de mooiste dagen van de voorpret voordat de verkoopdagen beginnen :)

60 keer per dag in mijn weer app en weer topic te bekijken..dit zijn geen kriebels meer maar hardcore zenuwen haha

Ik heb dus in januari ook altijd erg de kriebels. Die zakken vaak rond begin maart wat weg na dat de meeste freakwinkels weer open zijn en de eerste bestellingen de deur uit zijn. Dan rond augustus als de meeste info van nieuwe producten binnen druppelen en begin september begint het toch zelfs al aardig te jeuken als de importeurs demo's zijn geweest.

Hier net zo, kriebels zijn nog steeds aanwezig. Straks Fallas, maar daarna mag het snel zomervakantie zijn om daarna snel weer door te gaan naar het seizoen. Wat een gemis allemaal zo.

Normaal ebben de kriebels na het hervatten van de werkzaamheden weer weg maar nu zijn ze er nog. Eerste bestellingen alweer gedaan dus hopelijk blijven ze het hele jaar.

Nu vooral kriebels om de toppers van afgelopen o&n te willen kopen/vastleggen. En uiteraard enorm veel zin in Fallas. Hopen op een droog jaar dit keer, veel slechter dan 2022 kan het niet worden :bonk:

Persoonlijk heb ik niets met Fallas, dus dat sla ik over. Eigenlijk kijk ik erg uit naar de tijd dat de webshop open gaan en dan kriebelt het wel weer. Eigenlijk ben ik nu nog een beetje aan het nagenieten.

Nagenieten maar toch ook wel ongeduldig om leuke dingen voor de collectie uit te zoeken. Jammer dat het outlet aanbod nu beperkt is maar van de andere kant maar goed ook anders was m'n budget alweer op geweest en er gaan vast nog heel veel leuke dingen voorbijkomen. De kriebels zijn dit jaar iig nog niet weg geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan