Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eergister kwam het besef binnen dat het echt niet lang meer duurt, dat het toch tijd wordt om alles wat ik bedacht heb goed op een rijtje te zetten. Wat heb ik, wat moet nog gebeuren en hoe ga ik het aanpakken. De spanning is al vollop aanwezig.

Het kriebelt voor het eerst enorm. Bestellijstjes uitgeprint en het kriebelde enorm. Maar dat is enkel nog het afhalen.

Route is gepland moet 3 winkels af. Bestellijstjes liggen klaar. Nee heb geen stress maar wel veel fun en kriebels.

Door de drukte op werk ben ik zo net pas erachter gekomen dat het bijna o&n is… hierdoor geen kriebels gehad eigenlijk. Denk dat het tijd is om bij te bestellen om sfeer te creëren

De laatste dagen iedere ochtend als ik uit mijn mand stap heb ik kriebels en ben ik verrast door de kou.

Los van dat ik er het hele jaar in meer en mindere mate naar toe leef, beginnen de kriebels tegenwoordig pas vanaf de afhaaldagen.

Voorheen zat je al vanaf oktober in spanning, nu is het gewoonweg een standaard iets geworden. Vanaf januari rijden we al naar de buren om wat te halen de freaksssites welke online komen bestellen we nog wat en dan komt Sinterklaas het land in en vervolgens plaats je de kerstboom!

Voorheen allemaal momenten welke spannender en spannender waren, nu gaat het pas een beetje komen wanneer ik met die kleine buiten wat cat1 afsteek!

Moeilijk te beseffen dat alles op het punt van beginnen staat. Je ziet het al in het topic over het weer, iedereen begint zich daar al mee bezig te houden. De kids hebben na deze week al vakantie, komend weekend al kerst. Ben er echt continu mee bezig.

Het valt me op dat ik de afgelopen dagen, steeds meer topics bekijk op het forum. En dat er ook veel meer te lezen is. Begint nu wel te borrelen :)

Moeilijk te beseffen dat alles op het punt van beginnen staat. Je ziet het al in het topic over het weer, iedereen begint zich daar al mee bezig te houden. De kids hebben na deze week al vakantie, komend weekend al kerst. Ben er echt continu mee bezig.

Precies dat, je voelt het gevoel gewoon weer ontspringen! Prachtig! :)

Dit jaar voelt onwerkelijk om overal weer vuurwerk vlaggen bij vuurwerk winkels te zien dat was vorig jaar wel anders. Spanning bouwt op naarmate we dichter bij de 31ste komem das ook de dag dat ik alles afhaal

Ik betrap mezelf erop dat ik van allerlei filmpjes aan kijken ben op youtube
Heb de lijsten uitgeprint denk alles te hebben
Maar zit toch ook stiekem te kijken wat ik nog kan halen hahaha
Nog 3 dagen werken dan vakantie dan begint het wel te kriebelen

Moeilijk om te beseffen dat we al op de drempel van kerst en oudjaar staan. Door het koude weer van afgelopen week toch wel weer iets meer in de sfeer gekomen, het was toch wel even een tijdje weg helaas. Maar nu ik er dan weer mee bezig ben, kriebelt het toch wel hoor!

Door enorme drukte erg afwezig dit jaar die kriebels.
Ook op vuurwerkcrew nog nooit zo weinig gekeken en gepost als dit jaar.
Maar oudjaar wordt top! Heb er zin in, maar zonder kriebels deze keer. Tot nu toe dan.
Ook door het werken in een vuurwerkwinkel in de weekenden al vanaf oktober, beleef je het anders.

Het begint vanaf vandaag toch wel echt te komen, moeilijk in slaap vallen en telkens weer ideeën hebben over de volgorde en wat samen kan.

Gelukkig door het werken in de avond diensten een verlichting en wat meer rust, ook gaan de dagen dan een stuk sneller voorbij.

Allright nu begint het te komen 20 december nog 9 dagen en dan is de verkoop. Het kriebelt nu enorm bij mij. Heb er zin in om dat spul weer af te halen hier in Nederland na 2 saaie jaren.

Al waren al die tripjes België ook wel erg aangenaam vorig jaar was ook een feest. Maar moet bekennen miste de verkoopdagen niet en kriebelde het ook niet zo. Nu wel de sfeer in de winkels en het afhalen heb er zin in.

Hier zijn de kriebels ook echt enorm. Merk echt aan mezelf dat ik snel afgeleid ben op het werk, kan de focus er niet goed bij houden.

Heb echt enorm de kriebels, niet eerder op deze manier gehad. Denk echt dat het door de afgelopen 2 jaar komt, maar geniet echt intens van alles nu.

De kriebels lopen de spuigaten uit haha!

Krijg ik alle producten, word het weer acceptabel, slaapt de kleine gewoon door..... stress tot het maximum. En dat gaat nog een week duren haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan