bij mij beginnen de kriebels en dromen meestal al rond augustus, dat is het moment dat ik alles ga plannen en mijn eerste vuurwerk koop...
moet wel zeggen dat dit jaar zo rumoerig was, niet alleen met covid maar ook prive, dat het iets minder is dan andere jaren, maar ben er al sinds september toch zeker dagelijks een paar uur mee bezig haha.
Veel tijd besteed ik met het bekijken van youtube filmpjes, vuurwerk sites en productfilmpjes...daar kan ik eindeloos naar kijken, en is naast research ook gewoon een soort voorpret.
zo heb ik een paar blokken gekocht en bijna elke dag kijk ik de filmpjes ervan...eigenlijk bizar, maar zoals ik al zei kan ik alleen al van het kijken van filmpjes enorm genieten. Het is zo erg dat ik dan in bed mijn hele opbouwschema keer op keer door aan het nemen ben. Die cakes eerst dan die etc...
En natuurlijk nog dromen over die geweldige show die ik altijd hoop te gaan maken, dus de dag erna wil ik dan altijd weer wat exra shoppen. zo overschrijd ik ook elk jaar meerdere malen mijn budget haha.
maar de prijzen van tegenwoordig zijn echt niet grappig meer. vroeger had je voor 1000 a 1500 echt voor heel de avond heel dik vuurwerk. nu als je wat echt dikke cakes wilt hebben, kan je voor dat bedrag 4 a 5 blokken kopen... mijn budget groeit met de jaren mee, en het geld interesseert me ook niet, maar toch...als zelfs ik als freak het te duur ga vinden wil dat toch wel wat zeggen...
Maar goed, kwa voorpret was dit jaar hetzelfde als alle andere jaren. meerder shops bezocht, veel filmpjes gekeken, etc... ik ben dan 39, maar zodra ik de geur van vuurwerk ruik word ik meteen weer 16 ��
Ik ben er in ieder geval weer helemaal klaar voor. Om 00:00 word het gewoon ouderwets knallen.