VuurwerkExpress
VWC lid
Al sinds vorig jaar zomer kriebels. Na 1 jaar overslaan werd het alleen maar erger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ervaar hier hetzelfde. Mijn budget is hierom al ver overschreden. Ik denk dat dat bij jou hetzelfde is gezien je lijstAl sinds vorig jaar zomer kriebels. Na 1 jaar overslaan werd het alleen maar erger.
Laat dit jaar vanwege een late zomervakantie, alle onzekerheid op vuurwerkgebied en een collectie die vanwege het verbod vorig jaar al zo goed als compleet is. Ik wacht rustig af en houdt met alle scenario‘s rekening. Voorlopig nog geen kriebels, maar dat kan na een avondje vuurwerk kijken in Holten zo veranderen.
Ik moet zeggen omepje, dat dagen zoals vandaag nog rustig tot eind oktober mogen duren ...
Met een biertje op het terras na een potje voetbal is ook wel sfeerverhogend![]()
Blijf hier altijd wel een beetje rondhangen gedurende het jaar, maar ik merk dat de besteldrang nu wel weer ernstige vormen begint aan te nemen. Probeer mezelf een klein beetje in te houden, omdat het nog wel eens zo kon zijn, dat ik moet werken met de jaarwisseling dit jaar ...![]()
IK BEN VRIJ !![]()