Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaliter zijn die kriebels er al lang. Dit jaar zijn ze er wat later, wat moeizamer. Desondanks toch in Juni al een tripje zuiderburen gemaakt.

Vandaag in het tuincentrum geweest en hier waren ze alweer bezig met het opbouwen van de kerstshow, dit helpt toch wel mee. Kriebels beginnen nu meer en meer te komen.

Als de freakacties weer open gaan in januari en alle video’s en ervaringen hier op het forum komen krijg ik weer de kriebels, als ik eenmaal besteld heb dan zakt het weg.. altijd rond september dat komt het weer omhoog en heb ik er weer zin in! Nieuwe producten die online komen, demo’s noem maar op..

Heb de kriebels meestal nu in september. Komt ook door de vroege bestellingen die ik heb gedaan. Oliebollenkraam is open kunnen al oliebollen kopen en dan kriebelt het wel. Maar de echte kriebelels komen 28 december om 29 december alles af te halen.

Laat dit jaar vanwege een late zomervakantie, alle onzekerheid op vuurwerkgebied en een collectie die vanwege het verbod vorig jaar al zo goed als compleet is. Ik wacht rustig af en houdt met alle scenario‘s rekening. Voorlopig nog geen kriebels, maar dat kan na een avondje vuurwerk kijken in Holten zo veranderen.

Laat dit jaar vanwege een late zomervakantie, alle onzekerheid op vuurwerkgebied en een collectie die vanwege het verbod vorig jaar al zo goed als compleet is. Ik wacht rustig af en houdt met alle scenario‘s rekening. Voorlopig nog geen kriebels, maar dat kan na een avondje vuurwerk kijken in Holten zo veranderen.

Precies, ik denk dat voor velen de 25e een mooie start gaat zijn en zeker ook de kriebels zal verhogen.

Moet zeggen dat ze de laatste dagen flink aanwezig zijn. Nu het weer zichtbaar eerder donker is helpt daar zeker aan mee. Nu het weer nog frisser worden.

Ik moet zeggen omepje, dat dagen zoals vandaag nog rustig tot eind oktober mogen duren ...
Met een biertje op het terras na een potje voetbal is ook wel sfeerverhogend :p

Ik moet zeggen omepje, dat dagen zoals vandaag nog rustig tot eind oktober mogen duren ...
Met een biertje op het terras na een potje voetbal is ook wel sfeerverhogend :p

Dat is ook zeker genieten hoor, kan ook niet vaak genoeg :biertje:

De kriebels komen al, countdown begonnen, hier en daar hoor je al vuurwerk, word alweer sneller donker, straks meer verlichting opstraat. Enige wat jammer is dat door de corona me bestelling al compleet is en daardoor wel wat minder door de product topics doorzoek.

heb het gehele jaar de kriebels al.
Zeker dat ik dit jaar weinig andere dingen te doen had.
Dan merk ik dat ik niet snel afgeleid ben en ga je menige sites af om te kijken of er wat moois bij staat ook steeds de winkels die niet op je route liggen of in de buurt.(gelukkig wel kunnen bedwingen om niet steeds iets te kopen)

Zijn op het moment behoorlijk aanwezig. Sterk de behoeft om al de kerstboom enzo neer te zetten. Temperatuur is savond en sochtends ook lekker fris, helpt zeker mee.

Blijf hier altijd wel een beetje rondhangen gedurende het jaar, maar ik merk dat de besteldrang nu wel weer ernstige vormen begint aan te nemen. Probeer mezelf een klein beetje in te houden, omdat het nog wel eens zo kon zijn, dat ik moet werken met de jaarwisseling dit jaar ... :cry::frusty:

IK BEN VRIJ ! :handsup::p

Nu word het steeds meer, heb er echt zin in.
Vuurwerk staat of komen in de bunkers aan, kerstsfeer wordt vollop al gecreëerd ,sneller donker en al wat knallen in de vefte.

Moet zeggen dat de kriebels alweer aardig aanwezig zijn. En dit jaar zijn ze er ook al vroeg bij mijn 2 zoons. Heerlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan