Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel zijn de kriebels wel echt wat meer aanwezig. Het heeft dit jaar langer geduurd dan anders. Komt natuurlijk deels door het coronagebeuren van dit jaar opnieuw (weinig demo's), maar ook gedeeltelijk door vorig jaar. De hele voorbereiding verliep vrijwel vlekkeloos, tot eind oktober. Vanaf toen is er een soort van ''klad'' in gekomen voor mij persoonlijk. Maar, omdat die voorbereiding er was zónder echte climax is het dit jaar ook wat weggebleven lijkt wel.

Maar, nu het eenmaal november is, begint het toch wel weer te komen. Temperatuur daalt, her en der zie je wat kerstverlichting, de reclame's komen, af en toe een kerstnummer op de radio, bestellingen die de deur uit gaan. Het komt er weer aan, de kriebels ook. Lekker! :yes:

Dit jaar later dan ooit helaas. Meestal rond september wel maar nu denk ik een paar dagen geleden nadat ik m’n eerste bestelling plaatste. Zal te maken hebben met drukte op het werk gok ik en andere zaken die aandacht verdienen maar ik ben er weer bij!

De kriebels zijn nog flink bij mij op een twijfel punt, ligt er maar net aan wat ze dit jaar gaan besluiten in de regering, heb ook nog niks besteld, voor de Corona waren er zeker al bij 4 winkels besteld, dus die pipo’s moeten een beetje opschieten van wat ze willen doen dit jaar, wel of geen verkoop.

De kriebels beginnen bij mij eigenlijk altijd aan het einde van de zomervakantie, zoals al wel vaker genoemd. Dit jaar na de avond in Holten kwam dat wel tot een hoogtepunt. Toch moet ik zeggen dat het nu niet de kriebels zijn die sterker worden, maar de zenuwen. Ben bang dat m'n kriebels pas weer terugkomen op het moment dat ik vuurwerk in m'n handen heb.

Dit dus helaas..
Als het hele beleid ook maar iets te maken zou hebben met volksgezondheid zou ik niet zo bang zijn voor een vuurwerkverbod. Het afgelopen 1,5 jaar heeft aangetoond dat dit overduidelijk niet zo is, vandaar dat ook ik verwacht dat ze het zomaar weer gaan verbieden.

Als het hele beleid ook maar iets te maken zou hebben met volksgezondheid zou ik niet zo bang zijn voor een vuurwerkverbod. Het afgelopen 1,5 jaar heeft aangetoond dat dit overduidelijk niet zo is, vandaar dat ook ik verwacht dat ze het zomaar weer gaan verbieden.

Haha yup, als je nu inderdaad nog denkt dat het beleid louter de volksgezondheid dient kom je bedrogen uit vrees ik. Maarja, de boel (lees: onze hobby/traditie) staat helaas op losse schroeven...Des te meer reden om juist van die kleine vuurwerkjes te genieten. Heb de afgelopen jaren veel F1 en klein relatief stil F2 bewaard, juist vanwege het naderende totaalverbod.

Zo kwam ik vanmiddag nog een pak moontravelers uit 2010 tegen, en crackling grondbloemen uit 2008. Nostalgie wat mij betreft (al loop ik al wel wat langer mee :cool: ) en het herinnerde me aan de goede oude tijd die we nooit meer terug gaan zien helaas.

Bijzonder hoe je dan die kleine dingen ineens weer gaat waarderen. Zo heb ik vorig jaar vreemd genoeg ook enorm genoten van de ritjes naar winkels en supermarkten voor een beetje degelijke cat 1 collectie. Ik probeer de focus wat te verleggen en er zo ondanks alles nog steeds van te genieten.

Begint nu wel te kriebelen. Alweer mooie kerst dorpen gezien in de Welkoop. Heerlijke koude weer savonds. En natuurlijk nog maar een paar maanden tot het moment van het jaar!

Haha yup, als je nu inderdaad nog denkt dat het beleid louter de volksgezondheid dient kom je bedrogen uit vrees ik. Maarja, de boel (lees: onze hobby/traditie) staat helaas op losse schroeven...Des te meer reden om juist van die kleine vuurwerkjes te genieten. Heb de afgelopen jaren veel F1 en klein relatief stil F2 bewaard, juist vanwege het naderende totaalverbod.

Zo kwam ik vanmiddag nog een pak moontravelers uit 2010 tegen, en crackling grondbloemen uit 2008. Nostalgie wat mij betreft (al loop ik al wel wat langer mee :cool: ) en het herinnerde me aan de goede oude tijd die we nooit meer terug gaan zien helaas.

Bijzonder hoe je dan die kleine dingen ineens weer gaat waarderen. Zo heb ik vorig jaar vreemd genoeg ook enorm genoten van de ritjes naar winkels en supermarkten voor een beetje degelijke cat 1 collectie. Ik probeer de focus wat te verleggen en er zo ondanks alles nog steeds van te genieten.
Zo ervaar ik het ook! Mooi omschreven!

De kriebels schieten hier nu echt door het plafon, voor m’n gevoel zit ik nu al in de laatste dagen van december qua gevoel. Niets nog definitief, maar dit kan haast niet meer mis gaan. Wat een onbeschrijfelijk goed gevoel nu zeg. Koop drang als een malle.

De echte kriebels beginnen na het verlossende woord van Mark Rutte. Ben nu wel wat blijer maar de kriebels zijn er nog niet, dit vanwege de onzekerheid wat we de hele tijd hebben. Morgen hoop ik het echt te gaan krijgen.

Tot nu toe niet egt de kriebelsdie ik altijd heb gehad rond deze tijd misschien dat er morgen verandring in komt als het egt oficeel is gemeld dat er geen verbod..

Nou ik ga volledig mee met het bovenstaande. Zit al weken op een rem te trappen. Ik wil los.We gaan het zien.

Ik zat echt vol in de kriebels, en kan er nog bar slecht mee omgaan, dat we weer niet mogen stoken. Heb even op een site bij Cat1 gesnuffeld, maar heb er geen reet zin meer in ...
Hopelijk blijft Duitsland wel normaal doen, en ga ik daar nog wat halen.

Ik zat volop in de kriebels, was er echt helemaal klaar voor. Die kriebels hebben wel een deuk opgelopen zo, maar ze zijn er nog zeer zeker. Nog steeds ontzettend veel zin in de dag, maar de randzaken eromheen worden zo wel meer ervaren moet ik zeggen. Normaal altijd helemaal in de stress en gefocust op oudjaarsdag. Nu is het totaal anders en blijft het verschrikkelijk, maar tog zijn de kriebels er zeker.

Ik zat volop in de kriebels, was er echt helemaal klaar voor. Die kriebels hebben wel een deuk opgelopen zo, maar ze zijn er nog zeer zeker. Nog steeds ontzettend veel zin in de dag, maar de randzaken eromheen worden zo wel meer ervaren moet ik zeggen. Normaal altijd helemaal in de stress en gefocust op oudjaarsdag. Nu is het totaal anders en blijft het verschrikkelijk, maar tog zijn de kriebels er zeker.

Sluit ik me bij aan, het giert niet meer zo door mijn lijf als eerst..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan