Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gisterenavond wel even een momentje van geluk, toen ik de eerste kerstverlichting in de straat zag. Ik stond letterlijk te juichen.
Bekijk bijlage 62862
P.S. kan één van de mods die boom ff rechtop zetten?
Ik stond vanmorgen op en ik zag dikke mist. Het is niet zo dat ik graag mist wil met Oudjaarsdag maar toch doet mij mist denken aan oudjaarsdag. Lekker fris buiten
Herkenbaar, exact de reden dat ik vorig jaar al m’n zooi bij een maat gestald had, pas op 31 december alles opgehaald.Vorig jaar, 27 december een huiszoeking gehad van de politie. Er was een anonieme tip binnengekomen over grote hoeveelheden vuurwerk die ik thuis zou hebben liggen!.
Ik heb een duw gekregen voor 2 doosjes cat2 knalletjes uit belgië die ik thuis had. Hier zat flitskruit in en dus verboden.
Ik had ook nog F3 singleshots en cakes van het jaar daarvoor maar dat was onder de 25kg dus geen enkel probleem.
Oom agent verbaasde zich ook over de melding, helaas moest ik wel op de bon voor die rotjes. (600 euro!!)
Ik heb me hier lang, heel druk om gemaakt, maar ik heb het ondertussen los gelaten.
NSB'ers zijn helaas van alle tijden.
Kortom, de kriebels zijn tot aan de zomer weggeweest, maar ondertussen in alle hevigheid terug. Ik laat de mooiste periode van het jaar niet verkloten door een tamme rat.![]()
kriebels zijn nooit weggeweest......ze zeggen wel eens hoe ouder hoe gekker...het klopt nog ook![]()