[Freakactie 2020] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeg ik me ook af. Ga er morgen een karton van bestellen. €42,50 voor 24 pakjes is geen geld natuurlijk. Kan geen straatvideo vinden maar de productvideo is veelbelovend. Ben benieuwd hoe ze dit gaan leveren.

Heb vorig jaar ook een karton besteld, de 1 is een simpele mine en de andere heeft een mooie uitwerking. Natuurlijk niet te vergelijken met de grotere jongens, maar dat kan nou ook niet meer. Ben zelf ook zeer benieuwd!

Laatst bewerkt:
Vroeg ik me ook af. Ga er morgen een karton van bestellen. €42,50 voor 24 pakjes is geen geld natuurlijk. Kan geen straatvideo vinden maar de productvideo is veelbelovend. Ben benieuwd hoe ze dit gaan leveren.

Het beste is.... aan jullie helemaal niet meer:bonk::no:

Kom net thuis van een late dienst....
Toch nog snel wat gescoord!

Hoe zit dat met die Royal Artillery trouwens? Pak van 2 stuks, 1 is categorie 3 en de andere 2..
Krijg toch geen half karton waarvan de categorie 3 er uit zijn gehaaald?

Hoe zit dit Gerrit, weet jij dit?

Hallo,

Over dit item graag PB sturen.

Gerrit

Gerrit,

Kan je nog meer ouwe meuk boxen regelen zoals de Royal fireworks bigbox? Altijd lekker werk om per meerdere weg te jagen.

Gbv - evo word wel minder zo met hogere prijzen en mindere kwaliteit. Zag dat china red zich nu ook in de freakprijzen wil mengen en tis prima kwaliteit.

Vraagje Gerrit jullie zijn vorig jaar gestopt met katan welke importeur komt er voor hun de plaats is dat al bekend?

Vuurwerktotaal wat een heel klein beetje al aanwezig is(Volt), uitbreiden. Funke/luypaers ook welkom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan