Waarmee fotografeer/film jij?

ik heb de nikon coolpix p100
images

en heb een statief Hama Statief - Star 700 EF Digital

119227890.jpg

en de Blackberry curve :P

Laatst bewerkt:
Update, sinds 1 a 2 weken heb ik een nieuwe camera erbij gekocht, ben nog van plan een camcorder erbij te kopen, dit heb ik dus in totaal:

Blackberry Bold 9700
Canon Powershot SX200IS
Canon EOS 1000D + 18-55 kit

Ben echt aan het zoek naar een goede filmcamera, want film vooral weliswaar in daglicht, maar, oud & nieuw is nachtlicht, en voor 300 euro kan je amper wat vinden dus xD FF zoeken xD

Ja, wou ff updaten xD

ik heb weer wat nieuws :)

de tamron AF 70-300 F4/5.6 Di LD (nikon)

maar die is denk ik niet helemaal geschikt voor vuurwerk haha

Wil miss deze lens gaan aanschaffen, dus ff broeder opgebeld om naar zijn ervaringen te vragen, want hij heeft hem. En hij zij direct leen hem maar even, dus aankomende zaterdag gaat deze mee naar een showtje :-)
lens.jpg

Mijn nieuwste aanwinst.
De nikon D3100 + een Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS lens.

IMG_3666.jpg

IMG_3669.jpg

Heb o.a. deze foto`s er mee gemaakt in Knokke.

DSC_0061.jpg

DSC_0043.jpg

Ik zelf heb het afgelopen jaar gefilmd met een sony dscw320

l.jpg

opzich redelijk goede kwaliteit

voor ene voorbeeld eigen oud en nieuw niet veel biezonders weinig gefilmd de laatste 2 filmpjes in "de film" zijn het interessantst :P

http://www.youtube.com/watch?v=fHGqEAZL1R0

en jaar daarvoor maar heb nog wel liggen een Aiptek gefilmt in HD 720P erg netjes heb er zo geen voorbeeld van maar wat je meestal gewoon verwacht van HD

Canons Legeria hebben vaak last van een ratelend geluid... daar staan genoeg voorbeelden van op internet, dus die zou ik lekker links laten liggen.

movie

ik film met de Legeria HF S200 en heb daar echt geen last van ok heb nog niet veel gefilmt maar heb het nog niet 1 keer op me cam trug gehoord

Ik zelf heb het afgelopen jaar gefilmd met een sony dscw320

image

opzich redelijk goede kwaliteit

voor ene voorbeeld eigen oud en nieuw niet veel biezonders weinig gefilmd de laatste 2 filmpjes in "de film" zijn het interessantst :P

http://www.youtube.com/watch?v=fHGqEAZL1R0

en jaar daarvoor maar heb nog wel liggen een Aiptek gefilmt in HD 720P erg netjes heb er zo geen voorbeeld van maar wat je meestal gewoon verwacht van HD

ik heb zelf een hele tijd trug de Sony Cybershot 7.2 mega pixels gehad en gefilmt ben er nie kapot van :)

hier een linkje er van.... http://www.youtube.com/watch?v=XA070ge7FQc&feature=related helaas moest ik de film afbreken om dat een tante van een maat van mij en foto wou van hun...

Tja eigenlijk zou ik me moeten schamen :p

Maar ik film met mn samsung galaxy s 2.
Gaat nog best aardig en kan ook hd filmen.
Ik hoop alleen op een firmware upgrade in de nieuwe android.
Voor wat meer stabiliteit en wat andere kleine minpuntjes zoals de autofocus.

Maar vooruit, het resultaat staat me wel aan als ik het vergelijk met de beelden die ik met mijn antieke nokia n82 maakte.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gaat het 1080p filmen van vuurwerk goed ermee dan?
Want hij heeft wat moeite met snel bewegende beelden las ik..
(ik heb em ook)

Gaat het 1080p filmen van vuurwerk goed ermee dan?
Want hij heeft wat moeite met snel bewegende beelden las ik..
(ik heb em ook)

Check het filmpje in HD.
Gaat redelijk maar de autofocus end de fps mogen wel een upgrade hebben.
Ben nog een beetje aan het rommelen met instellingen om te kijken wat het beste gaat.

Laatst bewerkt:
Ik ben er heel te vreden mee, maar vraag je het omdat je hem e.v.t voor vuurwerk wilt gaan gebruiken of voor iets anders ?

Want het fotograferen van vuurwerk is er lastig mee. Vooral als je op een kleine afstand staat ( consumentenshow ) Bij proffshows heb ik er niet zoveel problemen mee. Ik zou persoonlijk als je het alleen voor vuurwerk gaat gebruiken een wat grotere lens gebruiken 14MM ofzo.

Gr stefan

Back
Bovenaan