Waarmee fotografeer/film jij?

Beste mensen wie kan mij vertellen hoe ik die foto's (van me eigen) die ik hier geplaatst heb groter krijg .

Heb ze uit mijn album gehaald als je er op klikt worden ze wel iets groter maar ik zie sommige foto's van andere heel erg groot worden als ik er op klik.

En dat wil ik dus ook.

wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
Ik film en fotografeer met de Canon EOS 550D. Heb hem pas sinds kort, maar wat ik TOT NU TOE heb gemaakt en gezien is het zeker niet mis! Vooral het filmen was ik erg van onder de indruk. Ik heb ze alleen nog op de camera bekeken en dus nog niet overgeschreven naar me pc, maar dat gaat sowiso gebeuren rond oud en nieuw!

201052223375647148.jpg

Dus tot nu toe:
Canon EOS 550D + kitlens 18-55mm
Sandisk ultra 4gb

Wat ik nog moet halen binnekort:
Statief van paar tientjes (tips?)
Mooie case/hoes om hem in mee te nemen (tips?)
En iig een macro en een tele lens :)

ik film met een sony cybershot 8.1 mp
niet de allerbeste kwaliteit:p
maar het gaat nog, heb er tot nu toe alleen de zena trophy mee kunnen vastleggen (en vakanties etc..) de kwaliteit vond ik best wel goed, tenminste de knallen vangt hij goed op en klinken ook goed, ga dit jaar ook met oud/nieuw zelf filmen,

Eens kijken, ik heb keuze uit: 2 keer 10 megapixel camera, telefoon met 5 megapixel en een iets oudere proffesionele filmcamera.
Weet je wat?
Ik gebruik ze gewoon allemaal! :wink:

Na lang wikken en wegen toch maar een Canon Legria HF R18 gekocht bij de mediamarkt. Op het eerste oog een leuk toestel en gister een morning glory gefilmd. Dit zag er al heel aardig uit. We gaan kijken wat het is!:D

Ik heb nu een paar maanden de Flip ultra HD en ben er erg tevreden over!
Prijs is vergeleken met andere HD camera's erg goedkoop.
Is zeg maar de camera die je bij DWDD kan winnen.
ultra_hd.jpg

Filmpje 's avonds
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Filmpje overdag
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kijk op mijn kanaal voor meer filmpjes(wordt nog veel meer upgeload).
Mijn fotocamera is de Canon 450D. Heb hier nog geen vuurwerk mee gefotografeerd maar vindt dit een erg goede camera voor een redelijk lage prijs.

Laatst bewerkt:
Toshiba Camileo S-20

camileo-s20.png

Filmpjes;
+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Ben zeer tevreden over de kwaliteit & prijs verhouding !!
:bye:

Ik ga dit jaar met me samsung galaxy s op pad om Fallas te filmen ... 1280x720 met 32gb kan ik daarmee 6 uur filmen.

Iemand enige ervaring met deze smartphone?

xl_Canon%20EOS%207D%20Body%20(NL).jpg

Plus de nodige objectieven, voornamelijk primes vanwege de lichtgevoeligheid.

Aangezien de 7D zelf helaas geen mogelijkheden heeft om fatsoenlijk geluid op te nemen ben ik
nog aan het kijken voor een externe oplossing hiervoor. Waarschijnlijk in de vorm van een Zoom recorder:

zoom-h4n-dslr.jpg

Waarschijnlijk in mei naar San Severo, dan gaat ie zeker mee!

Heren, aangezien ik van nature een zeer lui persoon ben ( lol ) en geen zin heb dit hele topic uit te pluizen stel ik hier een hulpvraag :

Ik heb een budget van rond de € 250,00 en ben op zoek naar een camera. Ik heb er liever een met geheugenkaarten ( dit schijnt beter te zijn omdat ze niet beweeg gevoelig zijn ) en HD is ook niet echt noodzakelijk heb ik mij laten vertellen. Op het oog heb ik nu :

- Sony DCR - SX45 € 229,00
- Samsung HMX - H200 € 237,00

Iemand een goede raad of weet er iemand een site waar er opnames staan van elke camera, zowel dag als nacht opnames ?

Bij voorbaat dank :)

Heren, aangezien ik van nature een zeer lui persoon ben ( lol ) en geen zin heb dit hele topic uit te pluizen stel ik hier een hulpvraag :

Ik heb een budget van rond de € 250,00 en ben op zoek naar een camera. Ik heb er liever een met geheugenkaarten ( dit schijnt beter te zijn omdat ze niet beweeg gevoelig zijn ) en HD is ook niet echt noodzakelijk heb ik mij laten vertellen. Op het oog heb ik nu :

- Sony DCR - SX45 € 229,00
- Samsung HMX - H200 € 237,00

Iemand een goede raad of weet er iemand een site waar er opnames staan van elke camera, zowel dag als nacht opnames ?

Bij voorbaat dank :)

Ik gebruik een sony hdr cx115e, koste vorig jaar 279 euro bij foto klein(heel nederland) Deze camera is Full HD en heeft een vuurwerkmodus. Er gaan geheugenkaarten in.

Sony-HDR-CX115E-blk.jpg

Voor de resultaten zie:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=20429

Ik heb dag en nacht gefilmt, van harde knallers tot pijlen enzo.

Dat ziet er goed uit Steef, ook het filmpje vind ik best goed.
Maar toch zou ik toch graag wat meer reacties van andere leden zien met filmpje erbij voordat ik een beslissing neem. Ruilen kan namelijk niet meer he als ik iets heb gekocht :)

Back
Bovenaan