Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben de topics al waar je mee begint om 18:00 en 00:00. Maar nu de vraag waar je mee eindigt om 02:00. Is dat een rustige box om nog even lekker van te genieten of ga je nog een keer flink los ?

Geen idee eigenlijk, hoe ik het dit jaar wil afsluiten. Moet er even wat voor gaan verzinnen.
Wellicht dat ik het gewoon bij de finale van de 0:00/0:30 show laat.

Meestal, als iedereen al lang naar binnen is, sta ik er nog wat verloren bij en gooi nog een matje Jumping Jacks op straat. Dan is het wel mooi geweest ;)

Ik sluit altijd af rond een uur of twee/half drie met nog twee dikke mooie fonteinen! Dat is toch altijd een persoonlijk geniet momentje van mezelf. Ik sta dan toch alleen nog op straat waarschijnlijk :D

Ik denk dat ik afsluit met 2x popcorn fontein en wat Bengalen. Dit alles zal zo rond 2 uur zijn.

Dit jaar voor het eerst en dan waarschijnlijk ook als afsluiter: de Transbomber. Wellicht voorafgegaan door de Crash Box. Dan heb je toch alweer een mooi 244 shots compoundje als afsluiter:p

Mijn verwachting is dat ik dit jaar eindig met de Rambam 3.0 om nog even rustig te genieten om 02:00. Voorheen altijd met een pakje freestyle rockets.

Niet met vuurwerk, maar met een zeer voldaan, maar waarschijnlijk ook een zeer verdrietig gevoel dat het weer over is en we een jaar moeten wachten :cry:

om 2u zal er nog wel een Brasilian cake ofzo over zijn, of ik lig dan al in bed, kan ook. Eind van de 00u "show" is Katan Special 5 + RotP + Zena Ti whistle cloud -> 4x Dumbum 16 -> Secret Salute finale ed. Eind 18u moment een Transbomber :thumbsup:

Dat wisselt per jaar, maar niet zelden sluit ik net als Bastiaan af met wat goede fonteinen :)

Toch altijd nog even naar buiten als alles lekker kalm is en dan nog even genieten van iets kleins, maar wel met een boeket. Drie jaar geleden was het een In Shock, jaar erna een Der Hammer en afgelopen jaar afgesloten met de Eccentric Shots. Lekker moment, hele tijd vuurwerk gehad, even rust, buiten kalm, toch even rammen nog, lijkt harder te gaan dan weer, mooie afsluiting.

Naast vuurwerk altijd met een aantal oliebollen, want er is geen betere oliebol als 1 die gegeten wordt met een hand die naar kruit ruikt!

Afgelopen jaar was het de Geisterblitz, deze box presteerde ondanks de dichte mist toch heerlijk met zijn doffe dreunen!

Dit jaar nog geen idee :)

Naast vuurwerk altijd met een aantal oliebollen, want er is geen betere oliebol als 1 die gegeten wordt met een hand die naar kruit ruikt!

Ooh zo waar. Die oliebol is goud waard idd, dat is me het momentje wel altijd hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan