Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijsten zijn nog niet helemaal klaar dus ik weet nog niet echt wat mijn afsluiter zal worden. Wel baal ik als een stekker dat ik naast de Hertog Jan Vatgerijpt heb gegrepen dit jaar, ander zou dit de ultieme afsluiter worden. Al dan niet met een goede sigaar

Dit jaar voor het eerst en dan waarschijnlijk ook als afsluiter: de Transbomber. Wellicht voorafgegaan door de Crash Box. Dan heb je toch alweer een mooi 244 shots compoundje als afsluiter:p

Net 3x Avalanche van Broekhof afgerekend. Ga ik met de Transbomber afsluiten of wordt het 1x>2x i-shape>v-shape Avalanche? Wat zeggen jullie?

Tot nu toe 2x de rainbow chry. Daar komen zeer zeker nog een paar goede fluit- en knalbatterijen bij. Heb ook de Venom Box nog ergens zien staan dus die zal er ook nog wel bij komen. :D

Afgelopen jaar afgesloten met een groot project en was erg goed bevallen. Dit jaar ook maar eens wat moois verzinnen, in het thema van fluit.

Laatst bewerkt:
Met een heerlijk speciaalbiertje :biertje:

Vuurwerktechnisch gezien zal het de finale van de show zijn en dat is vooralsnog 12x wick@ 6 tegelijk

Ik bewaar nooit iets speciaal voor het laatst als afsluiter. Datgene wat als laatste overblijft, gaat ook als laatste de lucht in. Was vorig jaar de MJB cake en dat konden de omstanders wel waarderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan