Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het weer meezit zit ik te denken aan Final Gold - Katan Special 5 - Transbomber - goed glas whiskey - kleine spul opmaken.

Heerlijk rustig met een sigaartje na genieten van wat kleine cakes en fonteinen.

Moet hem dan wel even wat sneller doorlonten. Leek in de diverse filmpjes wat wisselend in vertraging.

Of de whiskey en het kleine spul, tja. Goed punt. :angel:

Haha, bedoelde eigenlijk de whiskey en het kleinspul. Maar als je het zo zegt, de Special 5 is wellicht beter na de Transbomber. Inderdaad wel sneller doorlonten.

Qua vuurwerk maakt me dat niet veel uit, waarschijnlijk rustig met een laatste projectje dat wat rustiger is, of zoals Mike doet, na een moment van rust even nog één laatste keer genieten. Dat lijkt me ook wel een gaaf idee. Maar wat wel vaststaat: wat te eten, een heerlijk biertje en wat te roken. Een drukke tijd afsluiten en vol goede moed het nieuwe jaar in!

en wat te roken.

Als het goed is heb je toch genoeg gerookt, in die 8 uurtjes? :wink:

Zelf totaal geen idee waar ik qua vuurwerk mee afsluit. Al die stookvolgordes die ik voorheen altijd maakte, komt uiteindelijk toch nooit wat van... Voor zover ik nog helder ben rond dat tijdstip. :bonk:

Als het goed is heb je toch genoeg gerookt, in die 8 uurtjes? :wink:

Zelf totaal geen idee waar ik qua vuurwerk mee afsluit. Al die stookvolgordes die ik voorheen altijd maakte, komt uiteindelijk toch nooit wat van... Voor zover ik nog helder ben rond dat tijdstip. :bonk:

Klopt, er gaan de nodige sigaretten doorheen op oudjaarsdag! :D

Afgelopen jaar waren het 24 cakes van de mega 6, dat was een mooie afsluiter van de dag. wat het dit jaar gaat worden heb ik nog geen idee, maar wellicht ook eens met wat kleins of stils, gaan het zien tegen die tijd.

Ik ga afsluiten met een eigen project. Ik wil de lucht voor minimaal 2 minuten helemaal vol hebben vanaf de grond.

Vorig jaar toevallig afgesloten met de laatste 2 cakes van de event six elements, na de eigenlijke finale van 8x secret salute. Was goed bevallen, denk dat zoiets vast nog een keer gebeurd. De 'echte' finale zal een groot knutselproject worden om wat 'restvoorraad' van afgelopen jaar op te stoken.

Ik heb nog geen flauw idee. Eerst kijken wat mijn collectie dit jaar word. Momenteel druk aan het schrappen in lijstjes, want is te lang voor mijn resterende budget:bonk:

Leuke ideeen hier, misschien dat ik ook maar eens afsluit met een dik stukje geweld. Nog even een box bewaren om tegen 2 uur in de lucht te jagen :yes:

Ook wel eens een keer leuk...misschien wel de rainbow chry of katan #4 of een power crackling box....en daarna lekker genieten van een drankje en een welverdiende oliebol. Dat was ook wel een goede idd een oliebol met kruithanden eten...gruwelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan