Waar haal jij je vuurwerk?

ik blijf dit jaar in de buurt.

mocht er echt een specifiek iets zijn wat ik echt graag wil hebben,
dan wil ik er wel voor reizen.
maar dit jaar toch echt de lokale dealer

Ik ga naar Goedkoper (123, Lopik), Herman de Haan (genemuiden) Valk (Nijverdaal)Huisman (Huisen) tot zover dan.
Wie weet ga ik ook nog langs bij Koidream (Veenendaal)en Lokaal bij de fietsenmaker hahaha.
Elst stond ook nog op de lijst voor de megamini, maar ik sla deze over.

ik vind dit toppic wel ok maar klanten die vanuit het buitenland naar nederland komen voor vuurwerk hahahahahahahahah echt om je dood te lachen de beste grap van de laatste tijd.

Ik haal mijn spulletjes dit jaar bij:

Herman de Haan
Goedkoper vuurwerk
Marijn vuurwerk te Eemnes

... plaatstelijke leverancier voor wat andere spulletjes

En ik ben bij Pyroshop, De bunker, en zena Olen geweest

Voor de rest wil ik nog 2-3 dikke knal cakes halen, denk asian thunder cake's 100s, dus komt denk ik nog een winkel bij haha :D

Grtz

Qua cakes en de pijlenpakketten komt alles van Goedkopervuurwerk.nl te lopik. Dit doen we nu al een paar jaar en we zijn elke keer tevreden.

Wat kleiner spul haal ik in de buurt, twee winkels die ik elk jaar wel een bezoekje breng zijn vuurwerkvoorhout te Voorhout en Jan Hobbel in Noordwijk.

Ik haal mijn vuurwerk dit jaar bij:
-Herman de Haan
-vuurwerk Riezebos

En nog wat losse dingetjes bij een van de dealers in de buurt, maar bij welke weet ik nog niet precies.

dit jaar de cakes en vuurpijlen voor het eerst uit duitsland, maar waar precies weten we nog niet, en verder kleine dingen hier in de buurt, bij verf en wand of schröder in winschoten en pekela

België: Gerard Smeets, Salon Roger, Wimmers & Marfa (fireworksshopping dacht ik)
Nederland: (kn)Halfords & Intratuin
Duitsland: Aldi (Sud), Lidl (Sud), Pennymarkt.

Ik haal dit jaar bij Vuurwerkland-Steenbergen waar ze erg goede kortingen geven. Verder hhaal ik wat bij de intratuin in Koudekerke en bij groenrijk in Middelburg.

Back
Bovenaan