Waar haal jij je vuurwerk?

Vuurwerk Orthen ('s-Hertogenbosch) voor het one-stop-shopping, steengoeie assortiment en leuke team. Het is ook gewoon 'n begrip.
Misschien ook weer wat bij Vuurwerk Fabriek Vogelplein (Cafferata)

- Keesvuurwerk te Papendrecht, Bonfire/Skyline/Diamond (paar producten van een paar lijnen)
- Staartploeg te Dordrecht, GBV
- Prins kasten te Dordrecht, Zena
- Groenrijk Dordrecht, Rubro/Broekhoff (verkopen een gedeelte van de lijnen)

Al jaren bij Jan Hobbel (Broekhoff) in Noordwijk. Zeker niet de goedkoopste van de regio maar wel altijd goede service waardoor ik bereid ben net dat beetje extra te betalen:p.

Ik bij:
Vuurwerk4all
De Carlton
En Boutkan vuurwerk

Vooral die laatste is een feest om heen te gaan echt een ouderwetse vuurwerksfeer met de bunker in het schuurtje van de achtertuin, en geweldige service.

Ik bestel nu voor het 2de jaar bij valk In nijverdal Top surfers en Mooie prijzen natuurlijk
Het klein gedeelte koop bij Intratuin,Dream Fireworks,Bakkersport,en Tentusscher

verschillende winkels. XL Vuurwerk in Leiden, Vuurwerk Zoetermeer, Haokan in Pijnacker, verder zien we nog wel waar ik wat vandaan trek

7 uur. Hengelsport van Rutten
9.00 uur en half 10 De Plantenhal
rond 12.00 uur Karwei Hoogvliet

Naar 2 uur Scooterzaak

rond half 4 en half 5 Kanta / Brezan

Dat was dan dag 1 haha

Intratuin. VWL steenbergen en het laatste kleine spul bij een lokale winkel (pro line)Dan in de middag alles uitpakken en alle losse zooi van singleshots en knalspul bij elkaar in een doos gooien. Het wordt flink doorstoken met een maat van me vanaf 10 uur de 31e!!

Vuurwerkland Appingedam. (shocks en knalpijlen)
Aries Bike Shop Delfzijl. (klein spul)
Lidl Duitsland. (sier)
En nog een pijlenpakket bij Willy Top in Appingedam, de strike force.

Ik heb mijn vuurwerk ook dit jaar (3e jaar achtereen) bij Auto- Ypenburg Vuurwerk gehaald.
Bevalt me prima daar:D
Misschien morgen nog even naar de Rijswijkse Vuurwerkhal nog wat kleine dingetjes halen.

Back
Bovenaan