Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom zelf uit Amsterdam en ga naar Goedkopervuurwerk in Lopik en Dutch Fireworks in Tiel. Snap niet dat die laatste bijna niet genoemd wordt. Alles van Wolff in de voorverkoop met 35% korting, zonder startbedrag (zo is aangekondigd).
Verder ben ik nog op zoek naar een dealer in de buurt van Amsterdam waar de Sky Screamers (of Falcon) te koop zijn, liefst samen met Mega Mini zodat het wat korting oplevert. Als iemand er één weet...
Hoe doen jullie dat bestellen bij Herman de Haan? Ik zie op de site niets over vuurwerk.
Ik heb nog geen flauw idee.
Zoals ik in het budgettopic al aangaf, loop ik vrijwel enkel nog warm voor 't beste spul zoals van Rubro en Royal. Voor veel minder houd ik de vele en zuurverdiende centen liever in m'n zak voor een ander (langetermijn, 5jaren) doel.
Als ik het elders in 't land vier, liggen de mogelijkheden open. In de wat wijdere omgeving zou ik vervoer kunnen regelen omdat ik het vuurwerk verzorg/samen doen, of op weg naar 't adres langs Kuiper-Koekange oid gaan om bestelling af te halen.
Hier in de nabije omgeving is het afwachten wat drie dealers doen: West-Vuurwerk staat niet meer in de China Red dealersoverzichtdus 'ns kijken of die voor wat beters dan Sky en XXL gaan... afwachten of De Weijs één van de exclusieve Marijn dealers wordt of naast Cafferata iets anders leuks gaan voeren. En afwachten of Vuurwerktotaal Hoogkerk de assortimenten van Vuurwerkvisie (hoop 't niet) en Bonfireworks (zelf klaar mee) blijven voeren of durven een overstap naar (hopelijk) Rubro en Royal durven maken...
En dan is er ook nog de kans dat ik alle verkooppunten links laat liggen en "elders" één gruwelijk profblok scoor
Kans is ook nog aanwezig dat ik net als vorig jaar vrijwel niks uitgeef, thuis er alleen een normale avond van maak en om 00u. ff één Thunderstruck van Megavuurwerk Groningen/Hardix de lucht injaag om de geesten te verjagen.
Alles wordt in november, en zeker in december, wel duidelijker![]()
![]()