Waar haal jij je vuurwerk?

Ik heb nog geen flauw idee.

Alles wordt in november, en zeker in december, wel duidelijker :)

:bye:
Nou is't heel wat duidelijker. Met Rubro, Royal en Vuurwerkvisie/Zena bij Giezen in Hoogkerk zal het gros daar gehaald worden. Bij Cigo De Weijs heb ik voordelig restanten Marijn en Cafferata gekocht, waar een gedeelte van wordt bewaard voor volgend jaar. Komt nog klein spul bestelling bij Schuurmans (Dik én Profile Helpman), bij Lesli (Hubo Haren), waarschijnlijk nog iets bij een Wolff dealer (Donderslag wrs), hopelijk Mega Maxi bij West Vuurwerk, wat los GBV spul bij de Vuurwerkkoning evenals wat los Broekhoff bij Belga fietsen...was dat het, Riesje? O nee, nog wat Cafferata bij RN Online...volgt u het nog? :D

ik haal mijn vuurwerk bij kuiper in koekange beetje vreemd want ik woon op terschelling.
hier is 1 winkel die vuurwerk verkoopt en daar is het zo duur erg zonde!!! mijn moeder woont in de buurt van koekange :)

Pyro outlet store joure komt zeker een bestelling, met mijn broertje moet ik nog naar Franeker bij de vuurwerkgigant dus daar zal ik ook nog een paar tientjes weghalen.

Ik haal mijn vuurwerk bij de volgende winkels:
Vuurwerkland Almere (100% voorverkoop korting)
Konigsdal vuurwerk
Tweewielers vuurwerk in uithoorn
Tuincentrum wiegmans in mijdrecht

Ik haal mijn vuurwerk net als vorig jaar bij Valk. Er zitten genoeg dealers hiet in de buurt maar niet met dat assortiment en die kortingen, daar rij ik graag 85 km heen en. 85 km terug voor!

- Goedkopervuurwerk (lopik), Goeie acties, als altijd! Grootste deel van mijn sier haal ik hier/
- Vuurwerkland Almere, 100% gratis vuurwerk uitzoeken. Beetje sier. 150 betalen 300 krijgen, altijd leuk:).
- Fejo scooters en fietsen,Almere. Klein grut e.d.
- Rowy Fireworks, Almere. Paar dikke bakken, zoals immortal gold.

- De 29e nog naar holland divani, in Beverwijk. Kijken of ik nog even mooi wat kartonnetjes kan scoren:).

De winkels waar ik en mijn broer het halen:

Valk vuurwerk
Hermand de Haan
Vox vuurwerk
Welkoop
en een winkel in groningen waar ik de naam niet van weet XD

Sick hoeveel mensen er naar Valk gaan. Mensen nog de 28e 's ochtend tussen 7 en 8 bij de vuurwerk per doos afhaal/reguliere afhaal?

dit jaar moet ik een paar winkel af:
Valk vuurwerk
Herman de Haan
Harings vuurwerk almelo
peddemoors in de polle ( achter vriezenveen)

Back
Bovenaan